Eläkeliitto etusivukuva

Eläkeliiton sivustokävijä - osallistu verkkosivukyselyyn ja arvontaan!

Eläkeliiton verkkopalvelu on uudistumassa syksyllä 2025 ja uudistuksen tavoitteena on sekä päivittää liiton sivusto modernimmaksi että tarjota yhdistyksille ja piireille uusi alusta omien sivustojen julkaisemiseksi.

Uudistuksessa on sisältöjen, ilmeen ja käytettävyyden lisäksi erittäin tärkeää huomioida verkkosivun käyttäjien tarpeet. Tästä syystä juuri teidän palautteenne ja kokemuksenne nykyisestä sivustosta on tärkeää.

Toivottavasti teillä on aikaa vastata tähän kyselyyn ja antaa oma arvokas palautteenne sivuston kehittämiseksi mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa enintään 15 minuuttia.

Kyselyn lopuksi kysymme halukkuuttanne osallistua arvontaan sekä uuden sivuston kehittämiseen. Arvonnan palkintoina on 3 kpl Eläkeliitto-tuotteita.

Osallistu kyselyyn