Eläkeliitto hakee talouspäällikköä

Vahvistamme taloushallinnon tiimiämme ja etsimme nyt uutta

TALOUSPÄÄLLIKKÖÄ 1.11.2022 alkaen

Talouspäällikkönä olet vastuussa liiton taloushallinnosta, ulkoisesta ja sisäisestä laskennasta sekä raportoinnista. Hoidat vastuullesi kuuluvissa kysymyksissä suhteet myös rahoittajiin (STEA ym), muihin viranomaisiin, pankkiin ja vakuutuslaitoksiin. Toimit kahden talous- ja henkilöstösihteerin sekä toimistoapulaisen esimiehenä ja raportoit työssäsi toiminnanjohtajalle sekä liittohallitukselle. Olet myös Eläkeliiton johtoryhmän jäsen.

Odotamme sinulta kaupallista koulutusta, vankkaa taloushallinnon ja STEA:n avustus- ja raportointikäytäntöjen osaamista, esimieskokemusta sekä hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme mukavan työyhteisön ja toimitilat Helsingin keskustan tuntumassa, hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoivomuksen kera 7.10.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@elakeliitto.fi. Otsikkokenttään tunnus ”Talouspäällikkö”
Lisätietoja tehtävästä toiminnanjohtaja Anssi Kemppi, p. 040 7257 143 maanantaina 3.10.2022 klo 15-17.