Kuva joulusukasta täynnä pieniä paketteja

Tilaa uutiskirjeemme!

Vuoden viimeisessä uutiskirjeessämme pohdimme voiko digiä kierrättää? Internetin nopeus mahdollistaa  jatkuvan sisällöntuotannon, mutta jatkuvalla uuden luomisella on rajansa. Media kierrättää, ja monasti emme sitä arjessamme edes huomaa. Sosiaalinen mediakin kannustaa meitä julkaisemaan uudelleen vanhoja päivityksiämme, joten saatamme kierrättää itsekin. Paljonkohan päivittäin näkemästämme mediasisällöstä on oikeasti uutta?

Voit lukea joulukuun/19 uutiskirjeemme oheisen linkin kautta: http://bit.ly/netikasuutiskirje12_19

Tervetuloa matkaamaan sähköisessä maailmassa kanssamme myös jatkossa. Voit tilata projektimme uutiskirjeen suoraan sähköpostiisi tämän linkin kautta: http://netikas.elakeliitto.fi/

Uutiskirjeemme tilaajana saat kerran kuukaudessa sähköpostiisi pari ajankohtaista poimintaa mediataidoista, jotka toivottavasti ilahduttavat ja elähdyttävät niin kohderyhmäämme senioreita kuin alan ammattilaisiakin.

Voit myös koska tahansa lopettaa uutiskirjeemme tilaamisen, mikäli se ei tunnukaan olevan sinua varten.

Terveisin Sanna ja Outi

Sanna Tuominen