Liittokokouksen tunnus

Liittokokous ja kesäjuhla Tampereella 24.-25.8.

Eläkeliiton järjestyksessään 20. liittokokous ja kesäjuhla järjestetään Tampereella ja lähiympäristössä 24.-25. elokuuta.

Kolmen vuoden välein järjestettävä Eläkeliiton liittokokous on merkittävä tapahtuma, jossa linjataan tulevaisuutta ja päivitetään Eläkeliiton strategiaa. Tapahtumaan kokoontuvat eläkeliittolaiset ympäri Suomea valitsemaan liiton seuraavan puheenjohtajan, nauttimaan kesästä ja viihtymään monipuolisen ohjelman parissa.

Liittokokousta vietetään tällä kertaa vahvasti liikunnallisella teemalla. Tapahtuman liikuntalähettiläänä toimii olympiavoittaja Pertti Ukkola. Peräti viiden urheilulajin - golfin, metsästysammunnan, keilauksen, suunnistuksen ja rantaonginnan valtakunnalliset Eläkeliiton mestaruudet ratkotaan Tampereella ja lähiseuduilla.

Tervetuloa Eläkeliiton liittokokoukseen ja kesäjuhlaan Tampereelle!

Lue lisää tapahtumasivuilta ja ilmoittaudu mukaan