kaksi pelaavaa miestä

Moninaisuus meissä-koulutus 28.10. ja 11.11.

Moninaisuuteen ja monikulttuurisuuteen keskittyvän vuorovaikutteinen koulutus verkossa Teams-yhteydellä

Julkaistu 12.10.2021

Yhtä köyttä vetämässä -hanke järjestää kaksiosaisen moninaisuuteen ja monikulttuurisuuteen keskittyvän vuorovaikutteisen koulutuksen verkossa Teams-yhteydellä.

Moninaisuus meissä-koulutuksessa tuodaan näkyväksi Suomen väestön moninaisuus ja yhteiskunnassa tapahtuvien muutosten tunnistaminen. Koulutuksen aikana moninaisuuskysymyksiä käsitellään käytännönläheisesti ja osallistujat pääsevät pohtimaan ja keskustelemaan yhdessä, mihin asioihin onnistunut kohtaaminen ja positiivinen vuorovaikutus perustuvat. Koulutuksen tavoitteena on herkistää osallistuja tunnistamaan moninaisuutta yhteiskunnassa ja eläkeläistoiminnassa.

Koulutus koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa keskitymme siihen, miten muuttaminen vaikuttaa ihmisiin ja värittää arkea elämänkaaren aikana. Jälkimmäisessä osassa käsittelemme edunvalvontakysymyksiä, jotka ovat eläkeläisjärjestöjen perustoimintaa.

Koulutus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Koulutuspäivät ovat

• torstai 28.10. klo 13.00 -15.00
  • torstai 11.11. klo 13.00 -15.00

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen 22.10. mennessä tästä linkistä: link.webropol.com/s/elakeliittoMoninaisuus2021

Mukaan koulutukseen mahtuu 25 ensiksi ilmoittautunutta. Saat Teams-linkin Moninaisuus meissä-koulutukseen sähköpostiisi 26.10. mennessä.

Kouluttajina toimivat:

Eva Rönkkö, moninaisuustyön suunnittelija Eläkeläiset ry, väitöskirjatutkija Jyväskylän yliopisto

Susanna Lehtovaara, moninaisuustyön asiantuntija, toiminnanjohtaja, Jade yhteisö ry

Lisätietoa koulutuksesta saat hankkeen projektipäälliköltä Anulta p.040 7257 124

Anu Kytömäki

Projektipäällikkö