Käsi olkapäällä

Sopeutumista tukeva kurssi eronneille, maaliskuu

Erosta eheäksi® -kurssilla eroa käsitellään yhdessä vertaisten kanssa kokeneen ammattilaisen ohjauksessa.
23.3.27.3.2021
Ilmoittaudu 15.1.2021 mennessä.
Lehmirannata, Salo
Hae

Kurssi on tarkoitettu yli 50-vuotiaille, vähintään puoli vuotta- ja pääsääntöisesti korkeintaan kolme vuotta aiemmin eronneille henkilöille. Sopeutumista tukevalle kurssille hakeminen ei edellytä Eläkeliiton yhdistyksen jäsenyyttä.

Erosta eheäksi -kurssin tavoitteena on uusien näkökulmien saaminen muuttuneeseen elämäntilanteeseen ja oman identiteetin uudelleen rakentaminen. Tarkoituksena on löytää oma, uusi elämänpolku. Kurssilla pääpaino on tulevaisuudessa. Tavoitteena on sekä jäsentää omaa elämäntilannetta että saada työkaluja omien tavoitteiden saavuttamiseen.

Ohjaajat: Terhi Vedenkivi ja Liisa Salmenperä

Osallistujat: Kurssille valitaan 14 osallistujaa hakemuslomakkeiden perusteella.

Hakeminen: 15.1.2021 mennessä. Kurssi on maksuton, mutta matkakulut maksetaan itse. Kurssiin kuuluu ruokailut (puolihoito) ja majoitus kahden hengen huoneessa, yhden hengen huoneen voi saada maksamalla erotuksen kahden hengen huoneen hintaan. Valinnoista ilmoitetaan kaikille viimeistään noin kuusi viikkoa ennen kurssia.

Osallistujavalinnoissa noudatetaan Valtioneuvoston asetusta valtionavustuksista yleishyödyllisille yhteisöille ja säätiöille terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin edistämiseen, 14 §

Lisätietoja p.040 7257 561

Anu Korhonen