Käsi olkapäällä

Sopeutumisvalmennuskurssi eronneille, toukokuu

Erosta eheäksi® -kurssilla eroa käsitellään yhdessä vertaisten kanssa kokeneen ammattilaisen ohjauksessa.
11.5.15.5.2020
Ilmoittaudu 28.2.2020 mennessä.
Backbyn kartano, Espoo
Hae

Kurssi on tarkoitettu yli 50-vuotiaille, vähintään puoli vuotta- ja pääsääntöisesti korkeintaan kolme vuotta aiemmin eronneille henkilöille. Sopeutumisvalmennuskurssille hakeminen ei edellytä Eläkeliiton yhdistyksen jäsenyyttä.

Sopeutumisvalmennuksen tavoitteena on uusien näkökulmien saaminen muuttuneeseen elämäntilanteeseen ja oman identiteetin uudelleen rakentaminen. Tarkoituksena on löytää oma, uusi elämänpolku. Kurssilla pääpaino on tulevaisuudessa. Tavoitteena on sekä jäsentää omaa elämäntilannetta että saada työkaluja omien tavoitteiden saavuttamiseen.

Ohjaajat: Terhi Vedenkivi ja Liisa Salmenperä

Osallistujat: Kurssille valitaan 14 osallistujaa hakemuslomakkeiden perusteella.

Hakeminen: 28.2.2020 mennessä. Kurssi on maksuton, mutta matkakulut maksetaan itse. Kurssiin kuuluu ruokailut ja majoitus kahden hengen huoneessa, yhden hengen huoneen voi saada maksamalla erotuksen kahden hengen huoneen hintaan. Valinnoista ilmoitetaan kaikille viimeistään noin kuusi viikkoa ennen kurssia.

Osallistujavalinnoissa noudatetaan Valtioneuvoston asetusta valtionavustuksista yleishyödyllisille yhteisöille ja säätiöille terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin edistämiseen, 14 §

Lisätietoja p. 040 7257 561

Anu Korhonen