Hiihtomaisema

Kansallinen hiihtopäivä 4.3.2023

Maaliskuu on hiihtokuu

Kansallinen hiihtopäivä

Nyt hiihdetään, maaliskuu on hiihtokuu!

Kansallista hiihtopäivää vietetään 4.3.2023 ja tavoitteena on innostaa ihmiset hiihtämään kaikkialla Suomessa!

Helsingin Olympiastadion toimii tapahtuman keskuspaikkana, mutta liike on maanlaajuinen. Tavoitteena on miljoona hiihdettyä kilometriä.

Haastamme kaikki Eläkeliiton piirit ja yhdistykset mukaan hiihtämään ja järjestämään laturetkiä tai hiihtotapahtumia ympäri Suomen 4.3.2023.

Ilmoita yhdistyksesi hiihtotapahtuma tämän linkin kautta.

Tapahtumia voi järjestää koko talven ja kevään aikana, kelien mukaan. Mikäli ladut eivät salli hiihtämistä, voidaan liikunnallisia tapahtumia järjestää muillakin teemoilla.

Lue lisää ja ilmoita 3.-5.3.2023 aikana hiihdetyt tai liikutut kilometrit tänne.

Kansallinen hiihtopäivä on Suomen Hiihtoliiton ideoima tapahtuma, jossa kumppaneina ovat vuonna 2023 Eläkeliitto, Suomen Latu, Työväen Urheiluliitto ja Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu.

Helsinki Ski Weeks
Olympiastadionilla hiihdetään jälleen! Ota perhe ja ystävät mukaan ja tule hiihtämään suomalaisen urheilun pyhättöön, Olympiastadionille. Nauti hiihtämisestä stadionin huikeissa puitteissa ilmaiseksi keskellä Helsinkiä, maaliskuussa 2023. Stadikan laduilla hiihdetään perinteisellä tyylillä. Helsinki Ski Weeks tarjoaa myös mm. hiihtokoulun ja monipuolista opastusta hiihdon saloihin.
Tervetuloa hiihtämään: https://helsinkiskiweeks.fi/

Outi Kokko-Ropponen