Eläkkeeltä_töihin

Onko työnteko eläkkeellä sinulle tärkeää? Ilmoittaudu mukaan suunnittelemaan Eläkkeeltä Töihin – verkkokoulutuksen sisältöä!

Julkaistu 16.4.2021

Eläkeliitto ja Silver Senior Oy tekevät yhteistyötä, jotta eläkeläisillä olisi paremmat valmiudet ja mahdollisuudet palata työelämään.

Osana yhteistyötä rakennamme kevään aikana verkkokoulutuspaketin, jonka on tarkoitettu kaikille eläkeläisille, jotka pohtivat työhön paluuta. Eläkeläisillä on tutkitusti työhaluja, kokemusta ja osaamista. Valmennuksen tavoitteena on löytää vastauksia siihen, mistä löytyy rohkeutta palata työelämään, mistä kanavista työtä kannattaa etsiä ja miten työhön paluu onnistuu luontevasti. Millaiset työn muodot sopivat ja ennen kaikkea, miten löytää se merkityksellinen työ, mikä tuottaa mielekkyyttä ja hyvinvointia juuri tässä elämänvaiheessa.

Etsimme koulutuksen suunnitteluryhmään viittä vanhuuseläkkeellä olevaa henkilöä. Arvostamme omia pohdintoja/kokemuksia työhön paluusta, ts. olet miettinyt asiaa tai toimit eläkeläisenä työssä tai yrittäjänä.

Työryhmä aloittaa toimintansa toukokuun puolivälissä ja kokoontuu yhteensä 3-5 kertaa. Kaikki kokoukset pidetään digitaalisina, joten mukaan voit hakea mistä päin Suomea tahansa.

Verkkovalmennuksen sisällönsuunnittelusta vastaa ja valmentajana toimii ura- ja työhyvinvoinnin valmentaja YTL Marketta Rantama.

Lähetä hakemuksesi Marketalle 3.5. mennessä osoitteeseen marketta.rantama(at)silversenior.fi.

Kaikki koulutuksen sisällönsuunnitteluun osallistuneet saavat valmiin koulutuspaketin veloituksetta omaan käyttöönsä.