Mies lakaisee pihaa

Tapahtumia

Rakennamme rekrytilaisuuksia ja asiantuntijawebinaareja

Julkaistu 30.6.2021

Eläkkeeltä töihin hankkeen yhtenä tavoitteena luoda uudenlaisia menetelmiä ja rakenteita eläkeläisten työllistämiseksi. Heille, jotka sitä itse toivovat. Vuonna 2021 oli alkuperäisen hankesuunnitelman mukaan tarkoitus järjestää 6 - 8 alueellista rekrytapahtumaan, joissa töihin haluavat eläkeläiset ja työvoimaa tarvitsevat työnantajat voivat kohdata.

Koronatilanteen vuoksi suunnitelmat menivät uusiksi. Päädyimme luomaan jotain aivan uutta, virtuaalisen online -tapahtuman, jossa eläkeläiset ja työnantajat voivat sopia keskenään etukäteen 15 minuutin pituisia videotreffejä. Tapahtumat käynnistettäisiin asiantuntijapuheenvuoroilla, webinaareilla.

Ensimmäinen tapahtuma toteutettiin yhteistyössä Eläkeliiton Varsinais-Suomen pirin ja Varsinais-Suomen Yrittäjien kanssa. Toinen tapahtuma toteutettiin yhteistyössä Eläkeliiton Pohjois-Pohjanmaan piirin ja Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien kanssa. Markkinoinnissa oli vahvasti mukana BusinessOulu.

Tällä hetkellä työn alla ovat syksyksi 2021 aluetapahtumat Forssassa ja pääkaupunkiseudulla.
Tiedotamme nistä lisää myöhemmin.