Hippipakettiauto auringonlaskussa

Toimekasta toimintaa -jäsenjärjestöavustuksen hakijoille on ilmoitettu päätöksestä!

Julkaistu 26.11.2019

Viimeksi päivitetty 24.4.2020

Avustus tulee käyttää ensisijaisesti vuoden 2020 aikana. Poikkeustilanteesta johtuen avustus voidaan erikseen sovittaessa siirtää vuodelle 2021. Muista ilmoittaa tästä sointu.kallio@elakeliitto.fi, 040-725 7032

Avustuksen hakukriteerit vuonna 2020 olivat:

1. Innovatiivista (uutta kokeilevaa/luovaa) toimintaa uudistaviin hankkeisiin, joiden tarkoituksena on synnyttää vetovoimaisia yhdistyksiä ja piirejä. (sambakarnevaalit, potkukelkkakisat, sarjakuvapaja, patikointiretki, elokuvaillat, sinkkuillat, linnunpönttötalkoot jne.)

2. Hyppy digiaikaan, laitteet tutuiksi, viranomaisasiointi netissä, mikä ihmeen App, tabletti ja kännykkä, somekanavat käyttöön, yhdistyksen mainosvideot youtubeen, tube-mummo jne.

3. Vaikuttamishankkeet, miten saamme eläkeläisten äänen kuuluviin päätöksenteossa esim. omassa kunnassa/alueella, mihin otamme yhteyttä, ketä voisimme kutsua yhdistyksen tilaisuuksiin, mielipidekirjoitusten tekeminen, kannanottojen laatiminen, somekanavien hyödyntäminen eläkeläisten äänitorvena, mitä on vaikuttamistyö ja miten toteutamme sitä omassa yhdistyksessä, piirissä-koulutusta jne.

Lisätietoja: sointu.kallio@elakeliitto.fi, 040-7257032

Sointu Kallio