Jäsenedut

Eläkeliiton jäsenenä saat myös monia rahanarvoisia jäsenetuja.

1. Jäsenlehti EL-Sanomat kuusi kertaa vuodessa

2. Lehmirannan lomakeskuksessa alennusta jopa 100 euroa kuuden vuorokauden lomasta.

3. Termo Shell -lämmitysöljyt, tilaukset puh: 0800 19292.

4. Suomen Hostellijärjestön  jäsenyys, alennusta retkeilymajoissa koti- ja ulkomailla (ulkomaille tarvitaan erillinen kortti).

5. Hertz Autovuokraamo tarjoaa erikoishinnat autonvuokraukseen Suomessa ja ulkomailla. Pysyvänä etuna jopa -15 % alennus edullisimmasta julkaistusta jäsenetuhinnasta (Member Benefit -hinnasta).  Varauksen yhteydessä mainitse Eläkeliiton alennustunniste (CDP): 729647. Varaukset: www.hertz.fi, Hertz Varauspalvelu puh. 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm).

6. Holiday Clubin kylpylälomalla tai loma-asunnon vuokratessa saa 15 % alennuksen majoituksesta käyttämällä alennuskoodia EL15. Varaukset: www.holidayclub.fiRyhmävaraukset- ja tiedustelut teemu.sillanpaa(at)holidayclub.fi tai puh. 0400 790 933.

7. Silmäaseman valtakunnalliset jäsenedut Eläkeliitolle: Alennus normaalihintaisista silmälaseista -25%. Alennus normaalihintaisista aurinkolaseista -15%. Edut koskevat jäsenten lisäksi myös Eläkeliiton työntekijöitä ja sekä jäsenten, että työntekijöiden perhettä.

8. S-ryhmän Sokos-hotellit. Kausittain vaihtuvia tarjouksia vapaa-ajan majoituksiin. Varaukset: www.sokoshotels.fi/fi/tarjoukset/liiton-jasenedutNetin varaustunnukset Sokos-hotellien kampanjakoodi LIITTO2018. Jäsenkortti näytettävä vastaanotossa sisään kirjauduttaessa.

9. Cumulus-kylpylähotellit ja -hotellit. Erokoishintaan vapaa-ajan majoitusta vuoden loppuun asti. Etu on -12 % päivän hinnasta. Tarjous koskee uusia varauksia. Hinta ei ole voimassa erikoisajankohtina. Varaukset tuotetunnuksella SIPIETU12 nettiosoitteessa booking.restel.fi. Jäsenkortti esitettävä pyydettäessä.

10. Hapellan WellO2-laitteet. 15 % alennus hengitysharjoituslaitteista verkkokaupan shop.wello2.com kautta hankituista laitteista. Etukoodin saa pyytämällä yhdistyksestä tai Eläkeliitosta.