Toimintaa

Tule pelaamaan mölkkyä

Mölkkyä pelataan urheilukentän katsomon takana alkaen 8. toukokuuta joka keskiviikko kello 10-11 välisenä aikana.

Vetäjänä Oiva Nokka puh. 040 8275894

Tarinatupa on kesätauolla lokakuulle asti

Tule kuuntelemaan ja kertomaan tarinoita, jotka pääasiassa liittyvät kotiseutuun. Tarinatuvassa muistellaan, keskustellaan ja kuunnellaan.

Toimintasuunnitelma 2019

Syyskokouksessa 16.11.2018 vahvistettu toimintasuunnitelma vuodelle 2019 on luettavissa tässä alla. Tapahtumatietoja päivitetään, jos/kun tulee täydennettävää.

Eläkeliiton valtakunnalliset mölkkymestaruuskilpailut

Eläkeliiton valtakunnalliset mölkkymestaruuskilpailut keskiviikkona 24.7.2019 Asikkalassa (Vääksyn keskusurheilukenttä, Asikkalantie 14, 17200 Vääksy).

Kesäretki Kainuuseen ja Pohjois-Savoon
Kesäretki tehdään tänä vuonna Kainuuseen ja Savoon.

Huom! Ilmoittautuneet osallistumismaksu 365 euroa (2 hh) tulee maksaa ennakkoon yhdistyksen tilille 10.7. mennessä.

Eläkeliiton valtakunnalliset suunnistusmestaruuskilpailut 31.7.-1.8.2019

Kilpailut ovat Janakkalan Tarinmaalla. Someron yhdistyksessä yhteyshenkilönä on Osmo Kiiski puh. 040 7319762.

Tule pelaamaan mölkkyä

Mölkkyä pelataan urheilukentän katsomon takana joka keskiviikko kello 10-11 välisenä aikana. Aloitetaan 8.5. Vetäjänä Oiva Nokka puh. 040 8275894

Matka Saarenmaalle

Yhdistys järjesti matkan Saarenmaalle 24.-28.6.2019. Katso video.

JÄSENEDUT

Valtakunnalliset jäsenedut kaikille jäsenille vuonna 2019

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.