Pyöräilijät

Enemmän elämältä - Eläkeliiton jäsenhankintakilpailu on päättynyt

Jäsenhankintakilpailu on päättynyt

Lue tulokset täältä

Yksittäisten jäsenhankkijoiden nimiä on voitu kerätä jäsenhakemusten yhteydessä seuraavilla tavoilla:

1) Kilpailun jäsenhankintaesitteet
2) Liittyminen Eläkeliiton verkkosivuilla olevan lomakkeen kautta
3) Liittyminen EL-Sanomissa olevan lomakkeen kautta
4) Muulla tavalla hankitut uuden jäsenen tiedot (jäsenhankintaesitettä ei ole ollut käytössä)

Kilpailun päättymisen jälkeen jäsensihteerien tulee toimittaa Eläkeliitolle tiedot oman yhdistyksensä jäsenhankkijoista sekä näiden hankkimien jäsenten määrästä.

Huom! Jäsenrekisteriin on lisätty seuraava toiminto:

Jäsenhankkijatieto on lisätty näkyviin Jäsenyydet -raportille. Hakuehtoihin on lisätty ruksi, jonka avulla saa haettua vain niitä jäsenyyksiä, joissa on annettu jäsenhankkija.

Tiedot kerätään Excel-taulukkoon ohjeiden mukaisesti. Tiedot tulee koota ja toimittaa Excel-taulukossa sähköpostitse 31.1.2022 mennessä.

Toimi näin:

1) Lataa Excel-taulukko koneellesi tästä:

Lataa taulukko

2) Kerää taulukon sarakkeisiin kaikki yhdistyksesi jäsenhankkijat ja näiden hankkimien uusien jäsenten määrä kilpailuajalta 1.6.2020 - 31.12.2021 jäsenhankkijakohtaisesti yhteenlaskettuna.
Esimerkki:
Maija Möttönen 5 (jäsentä)
Matti Möttönen 3 (jäsentä)

3) Tallenna tiedosto nimellä Jäsenhankintakilpailu_omayhdistys (omayhdistys-sanan tilalle oman yhdistyksen nimi)

4) Kun kaikki tiedot on tallennettu, lähetä Excel-tiedosto sähköpostitse 31.1.2022 mennessä osoitteeseen viestinta@elakeliitto.fi

Tulokset tarkistetaan, palkinnot jaetaan ja arvonta suoritetaan 28.2.2022 mennessä. Palkintojen voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostitse tai puhelimitse. Lisäksi palkintojen voittajat ilmoitetaan yhdistystiedotteessa, Eläkeliiton verkkosivuilla sekä muissa Eläkeliiton sähköisissä kanavissa.

Jäsenhankintakilpailun säännöt

Sääntöjä muokattu 15.11.2021

Sääntöjä muokattu 4.11.2020

Ohjeita jäsenhankkijoille

Jäsenhankintakilpailuun voivat osallistua Eläkeliiton jäsenet.

Hankintatapoja on kolme: