Pyöräilijät

Enemmän elämältä - Eläkeliiton jäsenhankintakilpailu on käynnissä!

Jäsenhankintakilpailu jatkuu vuoden 2021 loppuun

Eläkeliiton jäsenhankintakilpailun voimassaoloaikaa jatketaan koronaepidemian vuoksi. Eläkeliitto järjestää jäsenilleen ja yhdistyksilleen valtakunnallisen jäsenhankintakilpailun 1.6.2020-31.12.2021. Alun perin kilpailun piti päättyä vuoden 2020 loppuun, mutta koronaepidemian tuomien rajoitusten vuoksi kilpailuaikaa päätettiin jatkaa kokonaisella vuodella.

Jäsenhankintakilpailussa Eläkeliiton jäsenet voivat hankkia uusia jäseniä omiin yhdistyksiinsä. Jäsenhankintaa varten yhdistyksiin on postitettu keväällä jäsenhankintaesitteitä, joihin jäsenhankkijat voivat kerätä uusien jäsenten yhteystiedot ja toimittaa ne sitten omaan yhdistykseensä. HUOM! Jo toimitettuja esitteitä voi käyttää myös vuoden 2021 puolella. Lisää esitteitä voi tilata Anne Jääskeläiseltä, anne.jaaskelainen(at)elakeliitto.fi.

Jäsenhankkija voi myös pyytää uutta jäsentä liittymään joko Eläkeliiton verkkosivuilla tai EL-sanomien liittymislomakkeella. Kaikissa kolmessa tapauksessa on tärkeää, että jäsenhankkijan nimi tulee kirjatuksi lomakkeeseen.

Houkuttele kaverisi mukaan – Eläkeliitossa on tilaa ja tekemistä uusille eläkeläissukupolville!

Eläkeliitto käynnistää 50-vuotisjuhlavuotensa merkeissä jäsenhankintakampanjan ja -kilpailun. Haastamme kaikki jäsenyhdistyksemme ja niiden henkilöjäsenet mukaan levittämään Eläkeliiton elämänmakuista viestiä uusille eläkeläissukupolville!

Eläkeliiton tarkoituksena on eläkeläisten ja muiden eläketurvaa tarvitsevien henkisten ja aineellisten etujen ja oikeuksien valvominen sekä sosiaalisen turvallisuutensa ja hyvinvoinnin edistäminen. Aktiiviset yhdistyksemme keräävät tänä päivänä monipuolisen toiminnan piiriin noin 125 000 eläkeläistä. Liiton jatkuvasti vahvistuva valtakunnallinen viestintä- ja vaikuttamistoiminta on nostanut tunnettuuttamme upeasti.

Joka vuosi Suomessa eläköityy yli 70 000 henkilöä. Eläkeliiton haasteena on ylläpitää ja uudistaa toimintaansa vastaamaan näiden potentiaalisten uusien jäsenten odotuksia – ilman, että unohdamme nykyisten jäsentemme tarpeet. Tässä työssä tarvitsemme teitä kaikkia.

Toivon ja uskon luominen on tässä ajassa meidän kaikkien tehtävä. Pelkkä ongelmissa pyöriminen ei edistä eläkeläisten hyvinvointia sen enempää tämän päivän kuin huomisenkaan yhteiskunnassa.

Tavoitteemme on tänä vuonna ylittää 130 000 jäsenen rajapyykki, jonka lähellä olemme olleet jo pitkään. Jäsenhankintakilpailu ja siihen liittyvä viestintä ovat keinomme tavoitteen saavuttamiseen. Emme tästäkään haasteesta selviä ilman teitä, aktiiviset jäsenemme. Ottakaa haasteemme vastaan ja houkutelkaa naapurinne ja ystävänne Eläkeliiton jäseneksi!

Eläkeliitto, sen piirit ja yhdistykset voivat tarjota uusille eläkeläisille merkityksellisen yhteisön. Kun koronakriisi helpottaa, Eläkeliiton yhdistykset tarjoavat eläkeläisille upean osallisuutta vahvistavan kanavan. Uudet jäsenet ja innokkaat toimijat raikkaine ajatuksineen ja uusine toimintatarpeineen ovat aina tervetulleita toimintaamme!

Menestystä kilpailuun!

Raimo Ikonen       Anssi Kemppi
puheenjohtaja       toiminnanjohtaja

Jäsenhankintakilpailun säännöt

Sääntöjä muokattu 4.11.2020

Kilpailun järjestäjä (myöhemmin Järjestäjä)

Eläkeliitto ry

Ohjeita jäsenhankkijoille

Jäsenhankintakilpailuun voivat osallistua Eläkeliiton jäsenet.

Hankintatapoja on kolme: