Liikunta

Koulutusta, kilpailuja, lomia ja paikallisia liikuntaryhmiä

Eläkeliiton liikuntatoiminnan tehtävänä on ylläpitää ja edistää ikääntyvien henkilöiden fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista hyvinvointia. Liikuntatarjonnasta löytyy runsaasti vaihtoehtoja niin liikunnallisia lomia etsiville, kuin vertaisliikunnanohjaajiksi kouluttautuville - kilpailuista motivoituvia unohtamatta. Liikunnallisen elämäntyylin löytäminen on helppoa aktiivisessa ja iloisessa porukassa – tule mukaan!

Kilpailutoiminta
Eläkeliitossa kilpaillaan valtakunnallisesti neljässätoista eri lajissa.
Liikuntakoulutus
Liikuntakoulutus tukee vertaisliikunnanohjaajia ja antaa vinkkejä ohjaustilanteisiin.
Liikuntaryhmät yhdistyksissä

Eläkeliiton yhtenä keskeisimmistä tavoitteista on edistää eläkeläisten hyvinvointia turvallisella ja virkistävällä yhdessäololla, mitä liikuntatoiminta parhaimmillaan on.

Onko tasapainosi terästä? -kampanja

Murtumatta mukana – Spänst i benen -ohjelma haastaa Sinut mukaan vuoden käynnistävään Onko tasapainosi terästä? -kampanjaan.

Vinkkejä liikuntaan

Tällä sivulle on koottu vinkkejä, joista voi poimia itselleen sopivia liikuttavia ideoita.

Kuntokortti

Kuntokorttia voi hyödyntää itselleen sopivalla tavalla. Sen tarkoitus on auttaa sinua, yhdistystä ja piiriä.

Pallo hallussa - Kävelyfutiskerho

Kävelyfutis on astetta lempeämpi liikuntalaji, jossa pelaaminen on sallittu vain kävellen. Laji sopii sovellettujen sääntöjen vuoksi monelle ikään ja kuntoon katsomatta. Kenttä ja

Seniorit satulaan -hanke

Satulaan-hanke kannustaa yli viisikymppisiä pyörän selkään