Liikunta

Koulutusta, kilpailuja, lomia ja paikallisia liikuntaryhmiä

Eläkeliiton liikuntatoiminnan tehtävänä on ylläpitää ja edistää ikääntyvien henkilöiden fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista hyvinvointia. Liikuntatarjonnasta löytyy runsaasti vaihtoehtoja niin liikunnallisia lomia etsiville, kuin vertaisliikunnanohjaajiksi kouluttautuville - kilpailuista motivoituvia unohtamatta. Liikunnallisen elämäntyylin löytäminen on helppoa aktiivisessa ja iloisessa porukassa – tule mukaan!

Eläkeliiton liikunnallinen joulukalenteri 2021 on nyt tullut päätökseensä. Toivottavasti se on tuonut iloa ja liikettä arjen keskelle!

Joulukalenterin yhteydessä oli maininta kyselystä ja arvonnasta. Kyselyllä kerätään palautetta joulukalenterista ja siihen vastanneiden kesken arvotaan pieni liikunnallinen paketti. Jos haluat osallistua paketin arvontaan, kirjoitathan kyselyn loppuun yhteystietosi. Arvonnan voittajaan ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti.

Kyselyn vastausaika päättyy 16.1.2022.

Linkki kyselyyn:

Vinkki! Ota uuden vuoden kunniaksi käyttöösi Eläkeliiton Tasapainoinen tammikuu -kalenteri. Se sisältää tammikuun jokaiselle päivälle pienen tasapainohaasteen. Linkki kalenteriin:

tasapainoinen-tammikuu-kalenteri.pdf

Kilpailutoiminta
Eläkeliitossa kilpaillaan valtakunnallisesti neljässätoista eri lajissa.
Liikuntakoulutus
Liikuntakoulutus tukee vertaisliikunnanohjaajia ja antaa vinkkejä ohjaustilanteisiin.
Liikuntaryhmät yhdistyksissä

Eläkeliiton yhtenä keskeisimmistä tavoitteista on edistää eläkeläisten hyvinvointia turvallisella ja virkistävällä yhdessäololla, mitä liikuntatoiminta parhaimmillaan on.

Tervetuloa liikkumaan!

Iloa, terveyttä ja kuntoa liikunnasta

Vinkkejä liikuntaan

Tällä sivulle on koottu vinkkejä, joista voi poimia itselleen sopivia liikuttavia ideoita.

DigitalWells-ohjelma

DigitalWells on vuonna 2019 alkanut tutkimus- ja kehitysohjelma, jonka tavoitteena on auttaa ja opastaa fyysisesti aktiivisempaan elämäntapaan.

Kuntokortti

Kuntokorttia voi hyödyntää itselleen sopivalla tavalla. Sen tarkoitus on auttaa sinua, yhdistystä ja piiriä.

Pallo hallussa - Kävelyfutiskerhot

Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta on myöntänyt Eläkeliitolle hanketukea iäkkäiden ihmisten liikkumisen edistämiseen Helsingissä.