Kilpailutoiminta

Eläkeliitossa kilpaillaan valtakunnallisesti kahdessatoista eri lajissa.

Eläkeliitossa kilpaillaan valtakunnallisesti kahdessatoista lajissa, jotka ovat boccia, golf, hiihto, keilailu, lentopallo, metsästysammunta, metsätaito, mölkky, pilkki, rantaonginta, suunnistus ja tanssi. Valtakunnallisten mestaruuskilpailuiden järjestelyistä vastaa aina joko Eläkeliiton yhdistys tai piiri ja useammassa lajissa kilpailuiden järjestelyapuna on paikallinen liikunta- tai urheiluseura.

Valtakunnallisten kilpailuiden järjestämisvastuu myönnetään hakemusten perusteella. Hakemukset tulee toimittaa Eläkeliittoon vuosittain 31.5. mennessä ja valinnat seuraavan vuoden kilpailuajankohdista ja järjestävistä tahoista julkaistaan vuosittain kesäkuussa.

Vuonna 2021 järjestetään golf-, rantaonginta-, metsästysammunta-, suunnistus- ja keilailumestaruuskilpailut liittokokouksen ja kesäjuhlien yhteydessä 8.-9.6.2021 Tampereella.

Hae Eläkeliiton valtakunnallisen mestaruuskilpailun järjestäjäksi.

Eläkeliiton valtakunnalliset mestaruuskilpailut 2020

Eläkeliiton valtakunnalliset mestaruuskilpailut ja kilpailukutsut 2020

Muutokset mahdollisia.

Eläkeliiton viralliset kilpailusäännöt
Kaikkien kilpailulajien säännöt
Kilpailutuloksia vuodelta 2019

Tulokset eri kilpailulajeissa

Golf

Tulokset 2019

Kilpailutuloksia vuodelta 2018
Tulokset eri kilpailulajeissa

Boccia

Naisten sarja:

Eläkkeellä on aikaa liikunnallisille ystäville

Osalle meistä liikunta on rentouttavaa juuri siksi, että saa olla hetken yksin ja pääsee irrottautumaan arjesta.