Toimintaa

Kerhot kokoontuvat

Kerhot kokoontuvat maanantaisin klo 13.00 Kylätalo Iskulla.

Kerhot kokoontuvat
24.9. klo 10.00 Vonkalla, "olympialaiset" 8.10 Iskulla klo 10.00 Esitelmä Sanna Tolonen 22.10 Vonkalla klo 12.00 vuosikokous 5.11. Kylätalo Iskulla klo 13.00 Bingo 19.11. Kylätalo Iskulla klo 13.00 , kädentaidot eli tehdään kransseja. 3.12. Kylätalo Iskulla klo 13.00, Sirpa Korhonen Alisa kotisairaalatoiminta 17.12. Camping Vonkka pikkujoulu klo 16.00 Vuosi 2019 alkaa ja kerhot joka toinen maanantai klo 13.00 Iskulla: Ma 7.1. klo 13.00 Kylätalo: Tarinointia, jäsenmaksujen perintä, bingoa ja uudet jäsenet tervetuloa. 21.1. VieraanaEero Moilanen Tilausmatkoista tulee kertomaan. 4.2. Vieraana Elli Heikkilä-Anttonen Muisti- ja aivoterveysyhdistyksestä
Piirin syyskokous 31.10.2018
Pidetään oman yhdistyksen kokous ennen sitä
Lue lisääTule kokouksiin mukaan

Liikuntapiirit
Kuntosali tiistaisin klo 10.00 ja sauvakävely perjantaisin klo 12.00

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Sopeutumisvalmennuskurssit 2020 on julkaistu

Eläkeliiton sopeutumisvalmennuskurssit leskeksi jääneille ja eronneille tarjoavat mahdollisuuden muiden samassa elämäntilanteessa olevien kohtaamiseen ja vastavuoroise

60-luvun nuoret, teitä tarvitaan!
Te 1940- ja -50 -luvuilla syntyneet olitte muuttamassa maailmaa ja kapinoimassa vanhempienne arvomaailmaa vastaan! Te teitte parhaat biisit. Te elitte rakkauden kesän, kun me keski-ikäiset istuimme potalla.
Ekstra 2019-2020 on luettavissa verkossa

Mitä toimintaa Eläkeliitto tarjoaa loppuvuonna 2019 ja vuoden 2020 aikana? Mistä löytyvät kivoimmat eläkeläisille suunnatut kurssit ja tapahtumat? Eläkeliiton Ekstra-julkaisu kertoo sen.