Toimintaa

Yhdistyksen toimintamuodot

Aikataulu Iin yhdistyksen perustoimintaohjelmaaan

Iin yhdistyksen Syyskauden toiminta alkaa to 5.9.2019 klo 12

Harrasteryhmät aloittavat heti syyskuun täyden viikon alusta, kuten uinti Jatulissa ma 2.9.2019 entisiin kellonaikoihin ja paikkoihin.  Mikäli muutoksia,  ryhmän vetäjä ilmoittaa siitä.  Tälle koti

Iin yhdistyksen harraste/liikuntaryhmät 2019

Ryhmät aloittavat viikolla 2 uuden vuoden harrasteet samoilla aikatauluilla ja paikoilla kuin viime vuona:

- maaantaina klo 14.15 kuntouinti Jatulin uimahalli

Hulvaton hotelli - kesäteatteri, Alavieska

Linja-autokuljetus kesäteatterimatkalle Alavieskaan lähtee Iin torilta klo 14.00.  Meille on varattu heti Alavieskaan tultuamme  ruokailu, jonka

Älypuhelimen ja tabletin peruskoulutus yhdistyksemme jäsenille

Iin kansalaisopisto järjestää Iin Nätteporissa tietopin tiloissa erityisesti Iin yhdistyksen jäsenille tietotekniikan koulutusta "kännykän ja ns. tabletin käytöstä.

Tietosuojaseloste

Vuonna 2018 voimaan tulleeseen tietosuoja-asetukseen perustuen rekisteri-tietosuojaseloste tulee olla yhdistyksen verkkosivulla.

TIETOSUOJASELOSTE

Kuvagalleria

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.