Toimintaa

23.5.   Timo Forsmannin orkesteri

27.6.   Petromax Trio

Kilpailutuloksia

Yhdistyksen jäsentenvälinen bocciakisa pelattiin Joutseno hallilla, mukana 12pelaajaa. Pelattiin kah Yhdistyksen mestariksi dessa lohkossa ja lohkojen 2 parasta jatkoivat pudotuspeleihin.

Sokkomatka

Sokkomatkan ajankohta on tänä kesänä 6.8. Ilmoittautuminen 23.7. mennessä Tuulalle sähköpostilla: joutsenonelakeliitto@gmail.com tai p.

Yhdistyksen kirkkopyhä

Vietämme yhdistyksen kirkkopyhää tänä kesänä Puumalassa, Ruokailu todennäköisesti Sahalahdella. tarkemmat tiedot heinäkuun lopulla.

Virkistyspäivä

Perinteistä virkistyspäivää vietämme elokuussa  Hinkanrannassa maanantaina 26.8 klo 12 alkaen. Tarkempi ohjelma heinäkuun lopulla. Tervetuloa virkistymään!

Jäsenmaksut 2019

Vuoden 2019 jäsenmaksujen suoritus yhdistyksen tilille FI96 5083 0240 0070 61 huhtikuun loppuun mennessä. Jäsenmaksu on 12 euroa. Maksun voi suorittaa myös eri tilaisuuksissa kevään aikana.

Syyskokous

Yhdistyksen syyskokous pidettiin marraskuun alussa Rientolassa. Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Tuula Partanen.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.