Toimintaa

Ikäihmisten kuntosali on kesälomalla

Kuntosali toiminta alkaa jälleen syyskuussa, josta ilmoitetaan elokuun loppupuolella.

Lämminta ja iloista kesää liikkuen ja ulkoillen!

Tuolijumppa on nyt kesälomalla.

Tuolijumppa on kesätauolla. Syyskauden alkaminen ilmoitetaan elokuun loppupuolella.

KERHO

Seuraavan kerran tapaamme kerhon merkeissä maanantaina 23.9.2019, jolloin kerho kokoontuu klo 10.00-12.00. Kokoontumispaikka on Seurakuntakoti, kuten tähänkin saakka. ILOISTA KESÄÄ!

Tervetuloa kerhoon!

Matka Iisalmeen ja Kolionvirran teatteriin

Matka tehdään Iisalmeen. Käyntikohteena on Juhani Ahon museo.

Eläkeliiton kirkkopyhä

Eläkeliiton kirkkopyhä, Jumalanpalvelus Kestilän kirkossa sunnuntaina 8.9.2019 klo 10.00  Jumalanpalveluksen jälkeen on seurakuntatalossa ruokailu, jonka jälkeen pientä ohjelmaa ja kahvitarjoilu.

Yhteislaulu - karaokeiltamat onnistuivat hyvin 9.6.2019

Sunnuntai-ilta 9.6. oli kaunis ja aurinkoinen, jolloin Kestilän Kisapirtillä alkoi yhteislaulutilaisuus. Yleisöä oli noin 100 henkilöäa. Ilta alkoi puheenjohtaja Elma Kestin tervetulopuheella.

Kevätkokous on pidetty

Eläkeliiton Kestilän yhdistys ry  Kevätkokous pidettiin Kestilän seurakuntakodissa 11.3.2019. Paikalla oli 27 henkilöä.

Olipa hyvä matka Kivitippuun 1.-4.4.2019

Kivitippuun lähdettiin Kestilän Salen pihasta klo 11.00. Kuljettajana oli meidän kaikkien tuttu, Pekka Helandet, joten matkalaisilla oli  vapautunut ja iloinen mieli turvallisessa kyydissä.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.