Toimintaa

Edunvalvonta ja vanhusneuvostoedustus

Ikäihmisten edunvalvontaa hoidetaan Pomarkun vanhusneuvoston kautta. Yhdistyksen edustajana vanhusneuvostossa toimii v 2017-2021 Leena Mäkelä (pj)  ja varajäsenenä Pekka Suikkanen.

Talkoot ja tempaukset

Useana keväänä olemme järjestäneet siivoustalkoot ja keränneet Pomarkun kirkonkylän teiden varsille kertyneet roskat pois.

Retket ja matkat

Järjestämme vuosittain 2-3 päiväretkeä lähiseudulle. Tutustumme uusiin paikkoihin, teemme ostoksia ja poikkeamme kulttuurikohteissa mahdollisuuksien mukaan.

Hoivapalvelut laatu edellä

Jäsenmaksu v. 2019

Maksamalla jäsenmaksun varmistat yhdistyksemme toiminnan jatkossakin.

Jäsenmaksu v. 2019 on edelleen 15,00 euroa.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.