Toimintaa

Kirpputori

Eläkeliiton Posion yhdistyksen kirpputori toimii Vanhassa kunnantalossa osoitteessa Kirkkotie 1, sisäänkäynti Posiontien puolelta.

Kerhot 2019

Vapaa-aikatalo Pyrinnöllä, Posiontie 24, toimivat kerhot:

Yhdistyksen hallitus ja muut toimijat 2019

Puheenjohtaja Pirkko Mäkelä, 040-164 8920, pp.pirkko.makela@gmail.com

Melontakurssi Livohkassa su 21.7.2019

Eläkeliiton Posion yhdistys järjestää Melontakurssin Lomakeskus Livohkan rannassa su 21.7.2019. Mikäli sää on silloin huono, pidetään kurssi seuraavana viikonloppuna eli 27. tai 28.7.

Hallituksen kokous 27.8.2019

Hallitus kokoontuu tiistaina 27.8. 2019 klo 9-11. Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

TUETUN LOMAN HAKU

Tuetun loman haku Santa´s Resort & Spa Kalajoki 29.9.-14.10.2019. Hakuaika päättyy 28.6.2019. Hakulomakkeita saa puheenjohtajalta ja sihteeriltä.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.