Toimintaa

Sähköiset palvelut tutuiksi

Digi haltuun -hankkeen puitteissa on järjestettiin ilmaisia tilaisuuksia, joissa koulutetut digikummit opettivat tietokoneen, tabletin tai älypuhelim

Ikäihmiset ruutuaikaan
Omaishoitaja tarvitsee tukea

Omaishoitajan ei tarvitse jäädä yksin

Hallitus järjestäytyi

EL:n Ruukin yhdistyksen hallitukseen kuuluvat  vuonna 2019 Lassilan ja Niskalan lisäksi Terttu Matela Ruukki, Markku Huhtala Revonlahti, Elli Vikman Ruukki, Esko Juntunen Revonlahti, Pirkko Mehtoma

Vieraita Ruskakerhossa

Pakkaspäivän ajankulua Hietamajalla

Taksiliikenteen ongelmat korjattava pikaisesti

Eläkeliiton Pohjois-Pohjanmaan piiri vaatii taksiliikenteen ongelmien pikaista korjaamista. Ruukin yhdistys yhtyi syyskokouksessaan piirin kannanottoon.

Liikunnasta virkeyttä

Taas on vuosi vaihdettu ja nyt odotellaan, mitä tämä vuosi tuo tullessaan.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.