Toimintaa

Tapahtumakalenteri syksy 2024
2.9.

Tyrnävän kunnan liikuntakoordinaattori Merja Perätalo tulee kertomaan kunnan tarjoamista liikunta palveluista

Kartoitetaan syyskauden toimintaa

Toimintakalenteri kevät 2024
15.1. Orientoidumme kevään aiheisiin ja käymme läpi tasapainoiluun liittyviä tärkeitä asioita. 29.1. Vanhusneuvoston toiminta Tyrnävällä, vammais- ja vanhusneuvouston pj Helena Lithovius 12.2 Edunvalvontavaltuus ja testamentti, toimitusjohtaja Antto Joutsiniemi ja sijoitusasiantuntija Airi Tyni Tyrnävän osuuspankista. 26.2. Muistiterveys, Minna Kaltio 11.3. Kuuloasiantuntija Tiina-Maija Leinonen 25.3. Kevätkokous ja perehdytään hoitotahtoluennolta saatuun materiaaliin. 8.4. Kerho normaalisti ja Rauhalahden reissu 8.-11.4. Saaga Travelin bussilla. 22.4. Marjaleena Kyllönen kertoo ODL:n keikka-avusta. 6.5. Lottapirtin historiaa, Markku Rahko tulee kertomaan 20.5. kevätkauden päättäjäiset
HALLITUS 2024

Kerho ma 14.10.2024 klo 11.30 srk-talolla

Suunniteltuun ohjelmaan on tullut muutos. Pohteen ikäihmisten palvelut Tyrnävällä siirtyvät 25.11. olevaan kerhoon.

Kerho ma 30.9. klo 11.30 srk-talolla

Mielenvireysohjaaja Anu Pakanen kertoo aiheista mm. kokonaisvsltainen hyvinvointi, oma jaksaminen, itsetuntemus, positiivinen ajattelu sekä uuden oppiminen.

Kerho 2.9.2024 klo 11.30 srk-talolla

Syyskausi käynnistyy!!!

Tyrnävän kunnan liikuntakoordinaattori Merja Perälä tulee kertomaan kunnan tarjoamasta liikuntatoiminnasta.

Kartoitetaan syksyn toimintaa.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Eläkeliiton karaokemestari -kilpailu Lehmirannassa la-su 26.-27.10. - seuraa finaaleja suorana lähetyksenä!

Eläkeliiton karaokemestaruudet ratkotaan Eläkeliiton Lehmirannan lomakeskuksessa Salossa 26.–27. lokakuuta.

Televisiokanavat siirtyvät HD-lähetyksiin keväästä 2025 alkaen

Yleisradio lopettaa ns. perustasoisten eli SD-kanavien lähetykset ja sen jälkeen Ylen kanavat näkyvät vain teräväpiirto- eli HD-tasoisina.

Ekstra-opas on päivitetty

Eläkeliiton Ekstra-opas vuodelle 2025 on julkaistu.