Toimintaa

Toimintakalenteri kevät 2024
15.1. Orientoidumme kevään aiheisiin ja käymme läpi tasapainoiluun liittyviä tärkeitä asioita. 29.1. Vanhusneuvoston toiminta Tyrnävällä, vammais- ja vanhusneuvouston pj Helena Lithovius 12.2 Edunvalvontavaltuus ja testamentti, toimitusjohtaja Antto Joutsiniemi ja sijoitusasiantuntija Airi Tyni Tyrnävän osuuspankista. 26.2. Muistiterveys, Minna Kaltio 11.3. Kuuloasiantuntija Tiina-Leena Leinonen 25.3. Kevätkokous 8.4. Suunnitteilla 3 vrk:den Rauhanlahden reissu 22.4. Marjaleena Kyllönen kertoo ODL:n keikka-avusta. 6.5. Lottapirtin historiaa, Markku Rahko tulee kertomaan 20.5. kevätkauden päättäjäiset
HALLITUS 2024
Maanantaikerho syksyllä v.2023
11.9. Tyrnävän kunnanvaltuuston pj.

Tuettu Senioriloma 60 v. + Rokua Health & Spassa 9.-14.9.2024

Loma toteutetaan yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon kanssa.

Loman omavastuuosuus on 25 €/vrk aikuisilta ja 17 vuotta täyttäneiltä.

Hoitotahdosta luento 29.2.2024 klo 18.30 Meijerikadun auditoriossa

Torstaina 29.2.2024 klo 18.30 Meijerikadun auditoriossa yleislääketieteen erikoislääkäri Maarit Matinolli kertoo, miten meidän tulee ilmaista oma hoitotahto.

Tilaisuus on avoin kaikille!

Kerho ma 12.2. klo 11.30 srk-talolla

Edunvalvontavaltuutus ja testamentti, toimitusjohtaja Antto Joutsiniemi ja sijoitusasiantuntija Airi Tyni Tyrnävän osuuspankista tulevat kertomaan.

Kerho ma 29.1. klo 11.30 srk-talolla
Vanhusneuvoston toiminnasta Tyrnävällä tulee kertomaan vammais- ja vanhusneuvoston pj Helena Lithovius. Tulehan kuulolle!

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Jäsenedut: Korjaus Rela-hierojien yhteystietoihin

EL-Sanomissa 1/2024 on sivulla 30 uutinen Eläkeliiton uusista jäseneduista. Rela-hierojien tekstiin oli eksynyt väärä puhelinnumero.

Kiinteistöverotusta aiotaan uudistaa - kerro mitä mieltä sinä olet vastaamalla kyselyymme

20.2.2024

Olemme avanneet kiinteistöveron uudistamista koskevan kyselyn, johon toivomme vastauksia yli 60-vuotiailta eläkeläisiltä.

Helmikuun hulinaa verkkokaupassa...postikulut vain 4,90 e/lähetys!

Eläkeliiton verkkokaupassa on nyt helmihulinat! Kaikista ostoksista postikulut vain 4,90 euroa/lähetys (norm. 4,90–8,90 e) – nyt kannattaa siis tehdä isompi tilaus kerralla!