Toimintaa

ELÄKELIITON VALKEALAN YHDISTYKSEN SÄÄNNÖT

Tanssikalenteri 2019

Kerhotoiminta v 2019

Ystävät yhdessä kerho kokoontuu Seurakuntakeskuksen yläsalissa. Osoite Kalevantie 14, Valkeala. Kerho kokoontuu pääasiassa kuukauden ensimmäisenä maanantaina.

Kesäteatteri Muistojen Bulevardi

Lippuja varattu 40 kpl. Hinta 16 €/henkilö sisältää myös väliaikakahvit. Liput voi lunastaa tuntia ennen näytöksen alkua portilta. Sitovat ilmoittautumiset 31.7. mennessä Tuomo Pokille, puh.

Tanssit Tirvan lavalla

Tule mukaan pyörähtelemään elokuun tansseihin. Musiikista huolehtii Virve Mattila ja Soimannit. Liput 10 € sisältää hyvän kahvituksen. Onnea myös arpajaisissa!

Liikunta- ja virikepäivä

Ulkoilutapahtuma on Valkealan museoalueella. Pelataan pihapelejä, tutustumismahdollisuus museoon yms. kesäistä yhdessäoloa. Tarjolla kahvia ja makkaraa.

Rantaonkikilpailujen tulokset!

EL Valkealan yhdistyksen rantaonkikilpailut 1.7.2019 Rapojärvellä

Tulokset:

Yhdistyksen virike- ja liikuntapäivä

Huom! Toimintakanlenterissa ilmoitettu yhdistyksen oma virike- ja liikuntapäivä on siirretty pidettäväksi 27.8.2019. Paikka on Valkealan museoalue. Katso tiedot tapahtuma-osiosta.

Kellonkääntäjäistanssit lokakuussa 2019

Huom!  Tanssien paikka on muuttunut. Lokakuun tanssit ovat Valkealan NS-talolla, Kalevantie 8, Valkeala kk.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.