Toimintaa

Toukosiunaukset

Toukosiunaukset ovat 2019 ohitse.

Kiitos kaikille mukana olleille nyt odotamme Taivaallisen Isämme suomaa viljan kasvua ja tuuleentumista

Tapahtumia: Valtakunnalliset Liiton Onkikilpailut 27.6 Salossa 4.7 Paiholassa rantaonginta kilpailut, 15.8 Kirkkopäivä Lieksassa, 18.7 kesäteatteri Imatralle, 24.10 Jns teatteri Alkutuotanto ja 12.12 joulutapahtuma
27.6 Rantaonginnan valtakunnalliset kilpailut Salossa. Lähtö 26.6, ilmoita Taistolle 040 5057386 4.7 rantaongintakilpailu Kontiolahdella, Paiholassa ilm. Taistolle p.
Pohjois-Karjala piiri, kesäteatteri, matkat

Piirin matkat

Ajankohtaista

Pohjois-Karjala piiri, Ilmoitukset joululehteen kaikilta yhdistyksiltä 14. 6 mennessä toiminnanjohtajalle, jutut 30.6 mennessä Pertti Meriläiselle.

Joululehtiasiaa:
24.4 pidetyssä piirihallituksen kokouksessa päätettiin lehden nimi säilyttää entisellään. Eläkeliiton Pohjois-Karjalan piirin JOULUTERVEHDYS

Pohjois-Karjala piiri, Järjestöpäivät 24-25.9 2019 Itä-Savossa
Pohjois-Karjala piiri, Karaoke kilpailun voittajat: Erja Hofren, Kauko Sivonen, Eila Jumppanen ja Markku Korpinen

25.4  oli Karaoke kilpailu Juuassa, kuvassa sarjojen voittajat
Tulokset

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.