Toimintaa

Yhdistyksemme jäsenmatkat

Yhdistyksemme jäsenmatkat, jotka ovat toteutumassa tai suunnitteilla. Matkoista saat lisätietoa matkavastaava Anja Kultaselta puh. 040 559 2761.

MIESTOIMINTA

Kerhot

Kerhomme kokoontuu 7.1. alkaen parillisten viikkojen maanantaina klo 12 Heinäveden seurakuntakodilla.

Tervetuloa mukaan!

Iltatori to 25.7.2019

Iltatori Heinäveden torilla. Järjestämisvastuu Eläkeliiton Heinäveden yhdistyksellä. Iltatorin aiheena Kirkastusjuhlat.

Piirin kesäpäivä sunnuntaina 18.8. klo 13 Järvisydämessä

Piirimme saa kesäpäivään vieraakseen liiton toiminnanjohtaja Raimo Ikosen. Kesäpäivät alkavat ruokailulla klo 13, jonka jälkeen pientä ohjelmaa mm. pj Raimo Ikosen tervehdys.

Piirin hengellinen päivä

Itä-Savon piirin hengellistä päivää vietämme Heinäveden kirkastusjuhlilla lauantaina 27.7. Ohjelmasta tarkemmin piirin sivulla.

Pientenkäsitöiden kerhon toiminnasta

Käsityökerho on ollut suosittu. Paikalla on ollut 8-12 innokasta virkaajaa. Kookoontumisia on ollut ja on seuraavasti:

Seinäjoen tangomarkkinat 2019

Jäsenmatka tangomarkkinoille 11 - 13.7.

HUOM! VALMISTELTAVANA

Kuvia yhdistyksen toiminnasta

Kotisivujen lisäksi kuvia yhdistyksemme eri tapahtumista löytyy myös facebook-sivuiltamme:

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.