Toimintaa

Kuntopiirit
Kuntopiirit 2019 maanantaisin klo 13.00 alkaen 9.9.2019 Pixne Urheilutie 2 perjantaisin klo 10.00 alkaen 13.9.2019 Pixne Urheilutie 2 Hinta 4,00€/kerta tai 35,00€/10

Hallituksen jäsenet 2019

Tutustu Eläkeliiton Maalahden yhdistykseen
Yhdistyksemme
Yhdistyksemme perustamiskokous oli 14.10.2006. Yhdisrekiteriin se merkittiin 30.3.2007. Aluksi jäseniä oli alle 50.

Sokkomatka
Lähdemme sokkomatkalle Kolinan Kyläyhdistyksen kanssa 3.8.2019. Aikataulu: Linja-auto lähteen BBD 9.00 (huom.
Mukaan sokkomatkalle
Syyslenkki
Lenkkeilemme oppaan kanssa 12.8.2019 klo 13.00 Brinkenin museoalueella. Yhdistys maksaa oppaan ja kahvit. Kahvituksen vuoksi tarvitsemme ennakkoon tietoa kuka tulee paikalle.
Tietoa ja toiveita
Tiistaina 27.8.2019 klo 13.00 Övermalaxin seurakuntakodissa Övermalaxin yhdystie 7 kansanedustaja Mikko Ollikainen kertoo tulevista haasteista.

Vuoden 2019 toimintasuunnitelma

Tammikuu

Eläkeliiton Etelä-Pohjanmaan piirin kannanotto

Muistoja Kyrönmaan alueen yhteisiltä ulkomaanmatkoilta

Toscana - Rooma 19.4-24.4.2018

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.