Toimintaa

Toiminta- ja tapahtumakalenteri syksy 2019
HUOM! KARAOKE PERUUTETTU Klaukkalassa 3.12.

(21.11.2019)  Seuraa myös ilmoituksia NURMIJÄRVEN UUTISET -lehden yhdistyspalstalta.

Menovinkkejä Nurmijärvellä. Katso myös WWW - Hyödyllisiä verkkolinkkejä

To 21.11.klo18.Entinen Suojelupoliisin päällikkö Seppo Tiitinen kertoo kirjastaan "Vakoilijoita ja veijareita"

Tarinatuvissa juttu lentää - Tarinatuvat jatkuvat tammikuussa.
Tarinatuvat jatkuvat tammikuussa.

Tapahtumat

Eläkeliiton Nurmijärven yhdistys ry:n SYYSKOKOUS ke 27.11. klo 11 Klaukkalan srk-keskuksessa
Eläkeliiton Nurmijärven yhdistys ry:n SYYSKOKOUS
Tervetuloa kuukausikerhoon pe 29.11. klo 11.00-14.00 kirkonkylän srk-keskukseen
Tervetuloa syyskauden viimeiseen kuukausikerhoon! Mailan ryhmä kattaa kahvipöydän. Arpajaiset. Sähköinfo Oy:n tekninen asiantuntija Timo Ylinen puhuu aiheesta "Kodin sähköturvallisuus"
Joulupuuro on katettu ti 3.12. klo 11.00-13.00 Klaukkalan srk-keskuksessa. ilm. 25.11. mennessä
ilm. 25.11. mennessä Lea Lotti p. 040 777 0535. Hinta 5 e/hlö sis. puuron, sokerin ja kanelin tai sekahedelmäkeiton sekä kahvin ja joulutortun.

WWW - Hyödyllisiä verkkolinkkejä - uudistettu
Tutustu uudistettuun verkkolinkkisivuun! Nurmijärven kunnan sivusto, tapahtumia, digilehtiä, Yle Areena, Elävä arkisto, aikataulut, Korsisaaren mobiililippu, sää, karttapalvelut, Niksipirkka...
Tarvitsemme Rahastonhoitajan vaikka heti!
Tarvitsemme toimeliaan henkilön Rahastonhoitajaksi

Rahastonhoitajalla pysyy rahat kasassa j

Digikahvilat avautuvat syyskuussa
Keväällä Rajamäen kylätalolla alkanut digikahvilatoiminta laajenee syyskuussa myös Nurmijärvelle ja Klaukkalaan. Tule lähimpään digikahvilaan ja saat maksutonta opastusta tietokoneen, tabletin ja älypuhelimen käyttöön liittyvissä asioissa. Voit tulla, vaikkei sinulla vielä olisikaan mitään digilaitetta. Ilmainen kahvitarjoilu siivittää digiasioihin perehtymistä!

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Eläkeliitto vaatii vanhusasiainvaltuutetun tehtävän perustamista

Eläkeliiton liittovaltuusto vaatii hallitusohjelmaan sisältyvän vanhusasiainvaltuutetun tehtävän perustamista. Vanhusten perusoikeusrikkomukset jatkuvat edelleen.

Postilakon vaikutukset kurssihakemuksiin

Posti- ja logistiikka-alan unionin PAU:n jäsenten lakko on alkanut maanantaina. Lakko koskee YLE:n tietojen mukaan noin yhdeksää tuhatta työntekijää ja uhkaa pidentyä jopa neliviikkoiseksi.

Avainsana on kuntoutus

Terveyden edistämisen ja sairauksien ehkäisemisen tiedetään olevan paras keino ihmisen toimintakyvyn parantamiseksi, myös kustannusten näkökulmasta.