Toimintaa

Toiminta- ja tapahtumakalenteri 2020

(23.11.2020) Seuraa myös ilmoituksia NURMIJÄRVEN UUTISET -lehden järjestöpalstalla

Liity yhdistykseen!
Vireä yhdistyksemme on Nurmijärven suurin eläkejärjestö. Meillä on monipuolista ohjelmaa ja hauskaa yhdessä – tule sinäkin mukaan! Yhdistyksen jäsenenä pääset mukaan yhteisölliseen toimintaan, joka tuo elämään iloa ja uusia ystäviä. Pääset myös osalliseksi Eläkeliiton tarjoamista eduista.
Olohuonereissuja
Missähän tämmöisiä kiviä mahtaa olla? Ota selvää ja lähde virtuaalireissuun, istuen mukavasti omalla sohvalla!

Montenegro - siirretty ensi vuoteen 10.5.21 alkavalle viikolle
Montenegron matka on siirretty ensi vuoteen 10.05.21 alkavalle viikolle 19. Tiedot tarkentuvat myöhemmin

Lehmirannan pikkujoulu- ja kuorokurssimatka 19.-21.11.20 - blogi
Sateisena torstai-aamuna keräsi Packalénin bussi kyytiinsä maskein varustautuneita Lehmirantaan menijöitä. Retki oli vuoden ensimmäinen ja viimeinen tänä korona-vuonna, mutta oikein onnistunut! Ensilumikin satoi torstain ja perjantain vastaisena yönä pikkujoulureissua juhlistamaan.
Yhdistyksen sääntöuudistus - muuttuneet kohdat
Yhdistyksen kevätkokous päätti 17.09.20 sääntöuudistuksesta. Jäsenmaksun laiminlyönnistä todetaan: "Jos jäsen on jättänyt jäsenmaksunsa yhdistykselle maksamatta kahtena peräkkäisenä vuotena tai kuluvana vuonna erääntyneen jäsenmaksunsa kirjallisesta muistutuksesta huolimatta maksamatta kuluvan vuoden toukokuun loppuun mennessä, voi yhdistyksen hallitus katsoa hänen eronneen."
Koronakevään & kesän tarinoita
Koronavirus mullisti arjen monin tavoin maaliskuussa 2020. Yhdistyksen kerhot, retket ja matkat peruttiin, mutta Tarinatupa jatkui netissä. Lue kevään ja kesän tarinoita,

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Uudistunut EL-Sanomat nyt myös näköislehtenä - tutustu ja lue!

Eläkeliiton jäsenlehti, EL-Sanomat, uudistui ulkoasultaan, kooltaan ja taitoltaan marraskuussa 2020.

Uudistunut EL-Sanomat on luettavissa nyt myös sähköisenä näköislehtenä:

Vastaa Eläkkeeltä töihin -kyselyyn!

Eläkeliiton Eläkkeeltä töihin -hanke kartoittaa kokemuksia eläkeiässä ansiotöissä käymisestä. Toivomme vastauksia henkilöiltä, jotka ovat

Linkki OmaEljas-asiointipalveluun

OmaEljas-asiointipalvelu on tarkoitettu Eläkeliiton jäsenille. Palvelun käyttöä varten tarvitaan sähköpostiosoite. Palvelun avulla voi tarkistaa ja tarvittaessa korjata mm. omia osoitetietoja.