Toimintaa

Toimintakalenteri EL Nurmijärvi 2024

(16.2.24.) Seuraa kotisivuja. Paperisia Toimintakalentereita jaetaan kuukausikerhoissa.

Eläkeliiton karaokemestari 2024 - EL Nurmijärven karsinnat 15.3. klo 13 Rajamäen kylätalolla
Eläkeliiton karaokemestari -kilpailut pidetään joka vuosi alkaen keväisin pidettävistä yhdistysten ja piirien karsinnoista päätyen lokakuiseen loppukilpailuun, missä kisaavat piirikisojen voittajat.
Mitä-missä-milloin - Uutisia & vinkkejä
(8.2.24) Järjestöjen sosiaaliturvaopas 2024. Musiikkia kirjastojen iltapäivissä. Nurmijärven opiston kevään kurssit. Liukuesteitä kirjastoista 65 täyttäneille. Tuetut lomat -24. Kansallisoopperan ja -baletin virtuaalinäyttämö Stage24. Yhdistyksen lähihistoriaa uusille ja vanhoille jäsenille . Tutustu MSL:n toimintaan

Karaoketanssit lauantaina 9.3.2024 klo 12.30-15.30 Ahjolassa
Tervetuloa Ahjolaan laulamaan ja tanssimaan, tai vain kuuntelemaan musiikkiesityksiä ja viettämään rattoisaa lauantai-iltapäivää! Kahvilippu 5 €. Karaokeisäntänä toimii Urho Vilmunen.
Portugalin huhtikuu 1.-5.4.2024 (Ilm. 2.3.24 mennessä)
Keski-Portugalin kevätmatka kutsuu huhtikuussa. Olavi Virtakin jo lauloi aikanaan: “Pois kiire unhoittuu, on aurinkoa, rauhaa, on Portugalin huhtikuu! Huom. päivitetty esite, hinta ja maksuehdot muuttuneet
Pikkuloma Lehmirannassa 22. - 25.5.2024 (ilm. 4.4.)
Pikkuloma Lehmirannassa ke 22.5.

Kuuloasiaa kirkonkylän kuukausikerhossa 23.2.24 (sis.kuvia)
Vesisade saatteli perjantaina helmikuun kuukausikerhoon menijöitä, mutta sisällä oli lämmintä ja Raijan emäntäryhmän valmistama kahvi/tee ja sämpylät maistuivat. Keski-Uudenmaan Kuulo ry:n puheenjohtaja Ari Haapanen kertoi ikäkuulosta - apua on saatavilla.
Ystävänpäivän karaokea 14.2.24 Rajamäen Lähteellä - sis. kuvia
Rajamäen kauppakeskus Lähteellä tehtiin ystävänpäivänä ostoksia elävän musiikin säestyksellä, kun sen aulassa laulettiin karaokea. Tapahtuma oli kauppakeskuksen, Rajamäen kyläyhdistyksen ja SPR:n sekä Rajamäen kylätalon EL-karaokekerhon yhteistyön tulosta.
Keskellä tietä - Teatteri Jukola esittää maaliskussa!
Teatteri Jukola esittää Klaukkalassa ja kirkonkylässä maaliskuussa herskuvan maalaiskomedian KESKELLÄ TIETÄ!

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Jäsenedut: Korjaus Rela-hierojien yhteystietoihin

EL-Sanomissa 1/2024 on sivulla 30 uutinen Eläkeliiton uusista jäseneduista. Rela-hierojien tekstiin oli eksynyt väärä puhelinnumero.

Kiinteistöverotusta aiotaan uudistaa - kerro mitä mieltä sinä olet vastaamalla kyselyymme

20.2.2024

Olemme avanneet kiinteistöveron uudistamista koskevan kyselyn, johon toivomme vastauksia yli 60-vuotiailta eläkeläisiltä.

Helmikuun hulinaa verkkokaupassa...postikulut vain 4,90 e/lähetys!

Eläkeliiton verkkokaupassa on nyt helmihulinat! Kaikista ostoksista postikulut vain 4,90 euroa/lähetys (norm. 4,90–8,90 e) – nyt kannattaa siis tehdä isompi tilaus kerralla!