Toimintaa

Toiminta- ja tapahtumakalenteri 2020

(23.9.2020) Seuraa myös ilmoituksia NURMIJÄRVEN UUTISET -lehden järjestöpalstalla (viikonlopun lehdessä on seuraavan viikon kerhot, keskiviikon lehdessä retket ja matkat)

Tarinatuvissa juttu lentää
Tervetuloa Tarinatupaan kerran kuukaudessa Nurmijärven kirkonkylän Ahjolaan, Nahkurintie 6, tai Klaukkalan seurakuntakeskukseen, Ylitilantie 6! Kokoontumisajat ja jutunaiheet näet Nurmijärven uutisten yhdistyspalstalta ja verkkosivujen Toimintakalenterista. Tule kertomaan oma tarinasi, tai lähetä se yhdistyksen sähköpostiin elnurmijarvi@gmail.com
Liikunnan iloa Ahjolassa ja Roinelassa
Maanantaisin klo 9-10 jumpataan kirkonkylän Ahjolassa, Nahkurintie 6, ja keskiviikkoisin klo 10-11 Klaukkalan Roinelassa, Seurantie 2. Uutta: Liikettä kunnon porukalla -blogi sivun ohessa.

Pe 25.9. klo 11-14 Kuukausikerho Kk srk-keskus
Tervetuloa syyskauden ensimmäiseen kuukausikerhoon! Noudatamme turvallisuus- ja hygieniaohjeita. Ilmoittautuminen Esa Mäkelälle - ensisijaisesti s-postilla esa.o.makela@gmail.com, tai tekstiviestilllä 0500 456 856. Ensimmäiset 50 pääsevät mukaan.
Pikkujoululoma 2 vrk Lehmirannassa to 19.11.–la 21.11. Ilm. 20.10. TÄYNNÄ
TÄYNNÄ, KYSY PERUUTUSPAIKKAA. Ohjelmassa on liikuntaa, uintia, aivojumppaa, tanssia, laulua ja iloista mieltä. Perjantaina 20.11. on jouluruokailu ja Pasi Kauniston joulukonsertti.
Montenegro - siirretty ensi vuoteen 10.5.21 alkavalle viikolle
Montenegron matka on siirretty ensi vuoteen 10.05.21 alkavalle viikolle 19. Tiedot tarkentuvat myöhemmin

Koronakevään & kesän tarinoita
Koronavirus mullisti arjen monin tavoin maaliskuussa 2020. Yhdistyksen kerhot, retket ja matkat peruttiin, mutta Tarinatupa jatkui netissä. Lue kevään ja kesän tarinoita,
Eläkeliiton Nurmijärven yhdistys ry:n Sääntömääräinen Kevätkokous 17.09.2020
Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidettiin torstaina 17.09. Kirkonkylän seurakuntakeskuksessa Aila-myrskyn puhaltaessa.
Eläkeliiton jäsenhankintakilpailu 1.6.-31.12. Houkuttele ystäväkin mukaan
Osallistu jäsenhankintakilpailuun ja kerro kaverillekin, mitä kaikkea yhdistys tarjoaa 20 € jäsenmaksulla. Postiluukusta kolahtaa kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti EL-Sanomat ja joululehti. Jäsenyys tuo myös useita rahanarvoisia etuja.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Eläkeliitto: Syntymävuosi ei saa määrittää palvelupalettia

Ikä ei saa olla ensisijainen hoidon tai palvelun peruste, vaan iäkäs ihminen ja hänen tarpeensa on kohdattava kokonaisuutena, todettiin yksikantaan Eläkeliiton järjestämässä

Iäkkäiden palvelut - ongelmista ratkaisuihin - katso seminaarin tallenne!

Eläkeliitto järjesti Iäkkäiden palvelut - ongelmista ratkaisuihin -miniseminaarin Helsingissä torstaina 17.9.

Katso tallenne seminaarista Eläkeliiton YouTube-kanavalta:

Kutsu ystävä ulos -kampanja kannustaa iäkkäitä lähtemään ulos virkistäytymään

Huom! Kampanja jatkuu syyskuun loppuun saakka. Toivomme osallistujilta kuvia, videoita ja tunnelmia jaettavaksi!