Toimintaa

Koronakevään musiikkia
Koronakevät on synnyttänyt valtavan määrän hienoa virtuaalimusiikkia, tänne on koottu muutamia linkkejä - käy kuuntelemassa
Liity yhdistykseen!
Vireä yhdistyksemme on Nurmijärven suurin eläkejärjestö. Meillä on monipuolista ohjelmaa ja hauskaa yhdessä – tule sinäkin mukaan! Yhdistyksen jäsenenä pääset mukaan monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan, joka tuo elämään iloa ja uusia ystäviä. Pääset myös osalliseksi Eläkeliiton tarjoamista eduista.
Olohuonereissuja
Retket ja matkat on toistaiseksi peruttu, mutta kotona voi matkustaa vaikka maailman ääriin - lähde tutustumaan virtuaalikohteisiin! Mistä löytyy tällainen kukkaloisto? Ota selvää.

PERUTTU Ruskamatka Saariselälle 10.-16.9.2020. /Siirtyy ehkä ensi vuoteen
Ruskamatka siirtyy ehkä vuoden 2021 syksyyn, jolloin nyt ilmoittautuneet ovat etusijalla.
Pikkujoululoma 2 vrk Lehmirannassa to 19.11. – la 21.11.20. Ilm. 20.10. mennessä
Toivotaan, että ajat ovat marraskuulle tultaessa jo normalisoituneet - ja silloin piristää varmasti lomailu Lehmirannan pikkujoulutunnelmissa! Esiintyviä taiteilijoita, liikuntaa, uintia, aivojumppaa, tanssia, laulua, iloisia illanviettoja. Perjantaina 20.11. on jouluruokailu ja Pasi Kauniston joulukonsertti.
Montenegro - siirretty ensi vuoteen 10.5.21 alkavalle viikolle
Montenegron matka on siirretty ensi vuoteen 10.05.21 alkavalle viikolle 19. Tiedot tarkentuvat myöhemmin

Koronakevään & kesän tarinoita
Koronavirus mullisti kaikkien arjen monin tavoin maaliskuussa 2020. Yhdistyksen kerhot, retket ja matkat peruttiin, mutta Tarinatupa on jatkunut netissä. Lue kevään ja kesän tarinoita, lähetä oma juttusi ja kuvia yhdistyksen sähköpostiin elnurmijarvi@gmail.com
Eläkeliiton jäsenhankintakilpailu 1.6.-31.12. Houkuttele ystäväkin mukaan
Osallistu jäsenhankintakilpailuun ja kerro kaverillekin, mitä kaikkea yhdistys tarjoaa 20 € jäsenmaksulla. Hyvin toimitettu jäsenlehti EL-Sanomat ilmestyy kuusi kertaa vuodessa ja monipuoliset jäsenedut ovat voimassa kesäaikaankin.
Apua arkeen
Seurakunnan päivystysnumero, Siskot ja Simot, ruokakauppojen kotiinkuljetuspalvelut Nurmijärven eri kylissä

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Riittävät kotihoidon resurssit turvattava lailla

Eläkeliitto on antanut lausunnon iäkkäiden ihmisten palvelukokonaisuutta

Enemmän elämältä - Eläkeliiton jäsenhankintakampanja on käynnissä!

50-vuotista taivaltaan juhliva Eläkeliitto käynnistää jäsenhankintakampanjan, johon sisältyy myös jäsenille ja jäsenyhdistyksille suunnattu jäsenhankintakilpailu.

Tutustu Eläkeliiton videoblogeihin!

Eläkeliiton asiantuntijat ovat avanneet useita videoblogikanavia, joista löytyy pohdintaa maailmanmenosta sekä vinkkejä liikuntaan, arjen luovuteen, musiikkiin, kulttuuriin ja mielen hyvinvointiin.