Toimintaa

Toiminta- ja tapahtumakalenteri syksy 2019

(18.9.2019)  Seuraa myös ilmoituksia NURMIJÄRVEN UUTISET -lehden yhdistyspalstalta ja neti

Karaokea Tellosalissa tiistaisin klo 13:00-15:00
Karaoke lisää jatkuvasti suosiotaan - tule sinäkin Tellosaliin kokeilemaan, vaikket olisi ikinä mikkiin tarttunut! Mikä on lempikappaleesi? Se löytyy varmasti tuhansien kappaleiden karaokearkistosta. Tarkista päivämäärät Toimintakalenterista
Tule Ahjolaan pelaamaan bocciaa keskiviikkoisin klo 13:00-15:30
Boccian pelivälineinä ovat nahkapallot, joilla kerätään pisteitä omalle joukkueelle. Ideana on heittää sinisiä tai punaisia 275 grammaa painavia palloja mahdollisimman lähelle valkoista maalipalloa. Eniten pisteitä kerännyt joukkue voittaa.

Tervetuloa kuukausikerhoon pe 20.9. Klaukkalan srk-keskukseen klo 11-14
Kiinnostava asiantuntijavieras on tällä kertaa Hanna Jungman, fysioterapeutti ja Suomen Nivelyhdistyksen aluesuunnittelija, joka esitelmöi meille aiheesta Nivelterveys ja nivelrikon itsehoito.
Nurmijärven eläkejärjestöjen yhteinen syysjuhla to 26.9 Perttulan Rientolassa klo 11
Nurmijärven Eläkejärjestöt ovat jälleen koonneet voimansa ja luvassa on mukavaa yhdessäoloa Perttulan perinteikkäässä nuorisoseurantalossa Rientolassa pidettävässä syysjuhlassa. Kahvitarjoilu alkaa klo 11, ohjelma klo 12. Kunnanjohtaja Outi Mäkelä pitää avajaispuheen. Pääsymaksu 10 e sisältää kahvin.
GEORG OTS 100 -oopperagaala Tallinnassa 20.-21.3.2020. Ilm. 30.9. mennessä
Rakastetun ja arvostetun laulajan Georg Otsin syntymästä tulee 2020 kuluneeksi 100 vuotta. Merkkivuotta juhlistetaan Tallinnan Estonia-teatterissa Georg Ots 100 -oopperagaalan merkeissä. ILM. 30.9. mennessä

WWW - Hyödyllisiä verkkolinkkejä - uudistettu
Tutustu uudistettuun verkkolinkkisivuun! Nurmijärven kunnan sivusto, tapahtumia, digilehtiä, Yle Areena, Elävä arkisto, aikataulut, Korsisaaren mobiililippu, sää, karttapalvelut, Niksipirkka...
Tarvitsemme Rahastonhoitajan vaikka heti!
Tarvitsemme toimeliaan henkilön Rahastonhoitajaksi

Rahastonhoitajalla pysyy rahat kasassa j

Tule MLL:n lukumummiksi tai -vaariksi!
Monilla alakouluikäisillä lapsilla on erilaisia lukuvaikeuksia. Mannerheimin Lastensuojeluliiton kouluttama lukumummi tai -vaari käy koulussa lukemassa kerran viikossa kahden kesken tukea kaipaavan lapsen kanssa. Mitään erityisvaatimuksia ei ole – halu auttaa lisätukea lukemisessaan tarvitsevaa lasta riittää.

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Eläkeliiton karaokemestari 2019
Eläkeliiton parhaat karaokelaulajat ympäri Suomen kokoontuvat lokakuun alussa Ikaalisiin ratkomaan tämän vuoden valtakunnallisia mestaruuksia.
EETU ry:n lausunto sairasvakuutuslain muuttamisesta ja väliaikaisesta muuttamisesta
Eläkeläiset käyttävät muuta väestöä enemmän lääkkeitä- ja terveyspalveluita. Ikäihmisten kannalta onkin tärkeää, että ehdollisen korvattavuuden avulla on voitu ja voidaan nopeuttaa uusien lääkkeiden tuloa markkinoille.
Lehmirannassa juhlavuosi 2020
Lehmirannan lomakeskuksen vuoden 2020 lomakalenteri on julkaistu