Toimintaa

Toiminta- ja tapahtumakalenteri 2019 kesä-syksy

(19.7.2019)  Seuraa myös ilmoituksia NURMIJÄRVEN UUTISET -lehden yhdistyspalstalta ja neti

Menovinkkejä Nurmijärvellä. Linkkisivulla lisää tapahtumia
ELOKUU

Kivi-juhlat / Rosvot Palojoen Taaborinvuorella
14.-16.8. klo 19, 17.8. klo 14 jja 19, 18.8. klo 17

Yhdistyksen puheenjohtajan Erkki Henrikssonin jäsenkirje 2/2019
MEILLÄ ON HAUSKAA YHDESSÄ! Käymme matkoilla, teattereissa, museoissa ja muissa mielenkiintoisissa paikoissa sekä kotimaassa että ulkomailla; jumppaamme, tarinoimme ja käymme kursseilla, laulamme kuorossa ja pelaamme pelejä; tapaamme uusia ja nykyisiä ystäviä; saamme monipuolisen Eläkeliiton jäsenlehden EL-sanomat kuudesti vuodessa sekä piirin julkaiseman Joululehden.

Etelä-Ranskan Dordogne-elämysmatka 14.-20.9.19! Täynnä
Dordogne on täynnä salaisuuksia, niin maan uumenissa kuin korkeilla vuorilla.
Hansakaupunki Gdansk 8.-10.12.19. Ilm. 15.9. mennessä.
Lähde kokemaan Gdanskin lumoavan joulutorin tunnelmia! Myös mahdollisuus Sopotissa ja Gdyniassa käyntiin.
GEORG OTS 100 -oopperagaala Tallinnassa 20.-21.3.2020. Ilm. 30.9. mennessä
Rakastetun ja arvostetun laulajan Georg Otsin syntymästä tulee 2020 kuluneeksi 100 vuotta. Merkkivuotta juhlistetaan Tallinnan Estonia-teatterissa Georg Ots 100 -oopperagaalan merkeissä. ILM. 30.9. mennessä

WWW - Hyödyllisiä verkkolinkkejä
Nurmijärven kunnan sivusto, kirjasto, tapahtumat, terveyspalvelut, Yle Areena, tietotekniikkaa, karttapalvelut...
Hyödyllisiä linkkejä
Digikahvilat avautuvat syyskuussa
Keväällä Rajamäen kylätalolla alkanut digikahvilatoiminta laajenee syyskuussa myös Nurmijärvelle ja Klaukkalaan. Tule lähimpään digikahvilaan ja saat maksutonta opastusta tietokoneen, tabletin ja älypuhelimen käyttöön liittyvissä asioissa. Voit tulla, vaikkei sinulla vielä olisikaan mitään digilaitetta. Ilmainen kahvitarjoilu siivittää digiasioihin perehtymistä!
Tarvitsemme Rahastonhoitajan vaikka heti ja Matkavastaavan ensi vuoden alusta
Tarvitsemme kaksi toimeliasta henkilöä

Ajankohtaista Eläkeliitossa

Musiikin hoitava voima
Musiikin hoitava voima ja terapeuttiset mahdollisuudet ovat moninaiset. Ammatilliset kokemukseni musiikin kuntouttavista ja hoitavista vaikutuksista tulevat ikäihmisten maailmasta ja keskityinkin tässä kirjoituksessa vanhustyöhön. Vanhustyön kentällä on paljon haasteita, joihin musiikin avulla voimme vastata.
Eläkeliiton karaokekilpailun paikalliset mestarit selvillä

Eläkeliiton karaokemestarikilpailun vuoden 2019 piirien mestaruudet on saatu ratkottua.

Kulttuurikuulumisia: kuka saa laulaa?

Jo perinteeksi muodostunut Eläkeliiton vuosittainen karaokemestaruuskilpailu on siinä vaiheessa, että piirien mestarit on valittu ja edetään kohti valtakunnallista finaalia.