Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

EETU ry:n kuntavaalipaneeli ke 12.5. - seuraa suorana verkosta!

Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n kuntavaalipaneeli järjestetään virtuaalitapahtumana keskiviikkona 12.5. klo 10-12. Paneelia pääsee seuraamaan suorana lähetyksenä Kunta-TV:n verkkosivujen kautta:

Lähetyksen seuraaminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista.

Paneelissa keskustellaan EETU ry:n kuntavaalitavoitteiden pohjalta, teemalla Hyvinvoiva kunta on ikäystävällinen. Mukaan on kutsuttu kaikkien eduskuntapuolueiden edustajat.

Panelisteina:

kuntaministeri, puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero, SDP

kansanedustaja Kaisa Juuso, PS

kansanedustaja Sari Sarkomaa, Kok.

kansanedustaja, varapuheenjohtaja Markus Lohi, Kesk.

puoluevaltuuskunnan puheenjohtaja Silja Keränen, Vihr.

varapuheenjohtaja Jouni Jussinniemi, Vas.

kansanedustaja Anders Adlercreutz, RKP

kansanedustaja Sari Tanus, KD

kansanedustaja, puheenjohtaja Harry Harkimo, Liik.

Paneelin juontaa Talouselämä-lehden päätoimittaja Jussi Kärki.

Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry - Pensionärsförbundens intresseorganisation PIO rf on kuuden valtakunnallisen eläkeläisjärjestön yhteistyöelin. EETU:n jäseninä ovat Eläkeliitto ry, Eläkeläiset ry, Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry, Kansallinen senioriliitto ry, Kristillinen Eläkeliitto ry ja Svenska pensionärsförbundet rf.  EETU-järjestöillä on yhteensä noin 300 000 henkilöjäsentä. EETU:n puheenjohtajuus vaihtuu vuosittain, vuonna 2021 puheenjohtajuusvuorossa on Eläkeläiset ry.