Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Eläkeliiton +60-barometrin julkistamistilaisuus ma 6.9. klo 9.00 - seuraa suoraa lähetystä!

Tervetuloa seuraamaan Eläkeliiton +60-barometrin julkistamistilaisuutta ma 6.9. klo 9.00-10.30.  Tilaisuudessa esitetään yhteenveto kyselytutkimuksesta, jossa selvitettiin 61–90-vuotiaiden hyvinvointia ja arkea sekä ajatuksia eläkkeelle siirtymisestä, ikääntymisestä, palveluiden saavutettavuudesta, digitalisaatiosta, korona-ajasta ja tulevaisuudesta.

Seuraa lähetystä

Tutkimuksessa selvitettiin elinoloja kartoittamalla ajankäyttöä, sosiaalisia suhteita, taloudellista asemaa ja avun saantia. Tutkimuksen painopisteeksi on valittu yli 80-vuotiaiden ryhmä, joten tuloksissa tuodaan esiin tarkemmin myös sitä, miltä asiat näyttävät kaikkein iäkkäimpien näkökulmasta.

Ohjelma:

9:00–9:03 Tilaisuuden avaus