JoyActor-kuulokkeet

Eläkeliiton uusi jäsenetu -huippuluokan Joyactor-vastamelukuulokkeet latausalustalla erikoishintaan jäsenille!

Eläkeliiton jäsenedut laajenevat - uusin kumppanimme Joyactor tarjoaa Eläkeliiton jäsenille langattomia kuulokkeita erikoishintaan!

Joyactor on kotimainen, langattomia kuulokkeita tuottava yritys.
Joyactorin kuulokkeet ovat laadukkaita ja tässä tärkeimmät ominaisuudet:

1. Hyvä korvapysyvyys
2. Handsfree -puhelintoiminto
3. Loistava äänenlaatu niin kaikessa audiossa kuin myös puheluissa
4. Markkinoiden parhaita akunkestoja
5. 3 vuoden täysi laitetakuu
6. Vuoden hukkaamistakuu (Joyactor korvaa yhden hukatun kuulokkeen uudella vuoden ajan)

Eläkeliiton jäsenet sekä jäsenien läheiset ja kaikki samassa taloudessa voivat nyt lunastaa parhaat JoyActor-kuulokkeet sadan euron alennuksella! Eläkeliiton jäsenetuna saat kuulokkeet hintaan 129 €. Ostaminen on helppoa ja ostohinnan voi vielä jakaa vaikka neljään osaan.

Ostaminen on siis helppoa myös käytännössä. Mene alla olevasta painikkeesta suoraan verkkokauppaamme, kirjoita koodi (ELAKE100) siihen tarkoitettuun kenttään ja hinta muuttuu automaattisesti.

Verkkokauppaan