Verkkokauppa kansikuva

Eläkeliiton verkkokauppa on julkaistu!

Eläkeliitto on julkaissut verkkokaupan, joka löytyy osoitteesta www.elakeliitto.fi/verkkokauppa

Verkkokaupassa on myytävänä kesään sopivia Eläkeliiton tuotteita, mm. t-paitoja, tuubihuiveja ja puhelinpidikkeitä.

Verkkokaupan maksupalveluna toimii kotimainen ja luotettava Paytrail, jonka kautta tuotteet voi maksaa omassa verkkopankissa, pankki- ja luottokorteilla sekä MobilePaylla. Tuotteet toimittaa perille Posti. Toimituskulut ja toimitustapa määräytyvät automaattisesti tilattujen tuotteiden mukaisesti.

Eläkeliiton verkkokaupan tilaukset käsitellään maanantaisin ja torstaisin klo 10. Esimerkiksi perjantaina tehty tilaus käsitellään siis maanantaina.

Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee osoitteessa verkkokauppa@elakeliitto.fi. Loma-ajalla 1.7.-7.8. asiakaspalvelu on suljettu, mutta tilaukset käsitellään normaalisti maanantaisin ja torstaisin klo 10.

Tervetuloa ostoksille!

Verkkokauppaan