Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Eläkeliiton verkkosivujen päivityshäiriö korjattu - lue ohjeet!

Eläkeliiton sivuille tehtiin 15.12. Drupal-järjestelmän päivitys, joka aiheutti häiriöitä sisältöjen päivityksessä kaikille käyttäjille. Häiriö on nyt korjattu ja kaikki toimii normaalisti.

Häiriö oli seuraavanlainen:

1) Kun sivupäivittäjä päivitti uutta sisältöä sivuille, sisältö ei tallentunut hänen omalla tunnuksellaan, vaan tunnuksella Anonyymi (ei varmistettu).

2) Sisältö on pääsääntöisesti tallentunut asianmukaisesti julkisille sivuille, mutta Anonyymi-tunnuksella olevia sisältöjä eivät sivujen päivittäjät pääse valitettavasti muokkaamaan tai poistamaan.

Toimintaohjeet:

1) Mikäli olet päivittänyt jonkin uuden sisällön sivuille ja siihen on tullut Käyttöoikeudet-kohtaan "Anonyymi" ja mikäli sinun täytyy muokata sisältöä tai poistaa se, laita sähköpostiviesti osoitteeseen viestinta(at)elakeliitto.fi

2) Laita sähköpostiviestin otsikoksi "Käyttöoikeudet"

3) Kirjoita viestiin

a) mikä on päivittämäsi sisällön nimi (päivitysjärjestelmän kohdasta Otsikko)

b) mille käyttäjätunnukselle (oma käyttäjätunnuksesi) sisältö tulisi muuttaa

Kaikkiin sähköpostiviesteihin vastataan, kunhan muutos on tehty, mutta jouluvapaat saattavat viivästyttää muutosten tekoa.

Kaikesta huolimatta, hyvää joulunaikaa kaikille!