Kävelyfutis_RM_2022

Eläkeliitto aloittaa kävelyfutiksen tehovalmennuksen yhteistyössä Real Madridin kanssa

Eläkeliiton kävelyfutistoiminta saa kevään kunniaksi hevoskuurin kokoisen piristysruiskeen. Eläkeliitto on nimittäin solminut kaksivuotisen yhteistyön yhden maailman mahtavimman jalkapalloseuran, Real Madridin kanssa.

Liiton toiminnanjohtaja Anssi Kemppi ei ole pysyä pelisortseissaan.

­­–Nyt saamme vihdoin uutta potkua toimintaan. Liian kauan olemme kuulleet ilkkumista siitä, kuinka tämä kansa ei osaa potkia palloa. Tämä Real Madridin presidentin, Abrello Pila Pereżin yhteistyötarjous tuli sopivasti ja tartuimme siihen oitis, Kemppi myhäilee.

–Osana yhteistyötä on sovittu, että ensimmäisessä vaiheessa 2–3 Eläkeliiton kävelyfutaria siirtyy pelaamaan Espanjan kävelyfutiksen La Ligaan. Oppi tarttuu parhaiten, kun hypätään suoraan niin sanotusti kentän syvään päähän, Kemppi jatkaa.