Kansallinen hiihtopäivä 2024

Kansallinen hiihtopäivä 24.2.2024 - merkitse kalenteriin ja tule mukaan!

Kansallista hiihtopäivää juhlitaan 24.2.2024. Kutsumme Eläkeliiton kaikki yhdistykset mukaan tähän hienoon tapahtumaketjuun. Kannustamme yhdistyksiä osallistumaan paikalliseen yhteistyöhön ja viettämään päivää omalla tavallaan ja itselleen sopivana ajankohtana.

Lisätietoa ja tukea tapahtumajärjestämiseen löytyy kampanjasivuilta osoitteesta www.suomenlatu.fi/kansallinen-hiihtopaiva

Sieltä löytyvät ajankohtaiset uutiset, hiihtovinkit, latuetiketti, tapahtumat, tapahtumajärjestäjän ohjeet, materiaalipankki ja paljon muuta!

Tapahtumajärjestämisen tueksi yhdistykset saavat valmiita viestintämateriaaleja, ohjeistuksia ja tapahtumanjärjestäjän taustamateriaalia. Materiaalit valmistuvat tammikuun alussa.

Kansallista hiihtopäivää toteuttavat 2024 yhteistyössä Suomen Latu, TUL, Liikunnan aluejärjestöt ja Eläkeliitto. Lämpimästi tervetuloa mukaan!