Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Liittokokous ja kesäjuhlat siirretty – uusi ajankohta 24.–25.8.

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi Eläkeliiton liittohallitus on 15.3. kokouksessaan päättänyt siirtää liittokokouksen ja kesäjuhlat kesäkuulta elokuulle. Uusi ajankohta on ti–ke 24.–25.8.

Liittohallitus totesi, että pandemiatilanne on pahentunut eivätkä rokotukset ole edenneet riittävällä vauhdilla, jotta liittokokous ja kesäjuhlat voitaisiin toteuttaa kesäkuussa terveysturvallisesti. Kokoontumisrajoitukset ja muut rajoitukset ovat voimassa. Hotellien, Tampere-talon, Pakkahuoneen ja Eläkeliiton eri mestaruuskilpailuja järjestävien tahojen kanssa on varmistettu, että majoitukset, kilpailut, iltatilaisuudet ja varsinainen liittokokous voidaan siirtää pidettäväksi 24.–25.8.2021.

Ohessa yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia:

Olen varannut majoituksen 8.9.6. Matkapojilta. Miten minun pitää toimia siirron suhteen?

Matkapojat on varauksen tehneisiin yhteydessä 31.3.2021 mennessä. Matkapojat lähettää uudet vahvistukset varanneille + päivitetyt ehdot 31.3. mennessä. Samalla saatte tiedon mihin mennessä varaus tulee peruuttaa, jos ette hyväksy uutta ajankohtaa.

Mitä tapahtuu lipputilaukselleni?

Lipputilauksesi on voimassa. Lasku tilatuista lipuista lähetetään heinäkuussa ja maksetut liput ovat noudettavissa Tampere-talosta 24.8. piirin infopisteestä.
Lipputilauksen voi peruuttaa osoitteella pirkanmaa@elakeliitto.fi tai puhelimitse 040 487 8883.

Miten menettelen kilpailuilmoittautumiseni kanssa?

Ilmoittautumisesi on voimassa uutena ajankohtana. Päivitetyt kilpailukutsut julkaistaan kesäkuun EL-sanomissa. Nyt vain ajoitat kilpailukunnon uudelleen.

Suunnistus, keilailu ja metsästysammunnat alkavat jo ma 23.8.

Miten käy kesäjuhlien ohjelman? Vaihtuvatko esiintyjät?

Kesäjuhlien pääesiintyjät - Mikko Alatalo, Markku Aro & Diesel, Pentti Hietasen musiikkiperhe, Sorin sirkus, Minetit - ovat lupautuneet tulla esiintymään elokuussa. Muiden esiintyjien kanssa käydään vielä neuvotteluja.

Jos minulla on kysyttävää liittokokouksesta ja kesäjuhlista, mihin voin ottaa yhteyttä?

Voit laittaa kysymyksiä sähköpostitse Pirkanmaan piirin toiminnanjohtaja Elina Paukkuselle, pirkanmaa@elakeliitto.fi tai soittaa numeroon 040 487 8883.