Tasapainoinen tammikuu 2023

Onko tasapainosi terästä? -kampanja käynnistää uuden vuoden

Murtumatta mukana – Spänst i benen -ohjelma kannustaa jälleen tammikuussa 2023 kaikkia mukaan Onko tasapainosi terästä? -kampanjaan! Valtakunnallinen Murtumatta mukana -ohjelma edistää luustoterveyttä.

Onko tasapainosi terästä? -kampanjan tarkoituksena on lisätä tietoisuutta kaatumisen ehkäisystä, tasapainon merkityksestä ja luustoterveyden edistämisestä. Julkaisemme tammikuun aikana arjessa toteutettavia liikuntavinkkejä, joilla voit kehittää tasapainoasi. Seuraathan viestintäämme erityisesti nettisivuillamme ja Facebookissa, niin vinkit tavoittavat sinut.

Lataa Tasapainoinen tammikuu -kalenteri itsellesi, ja tee sen mukana päivittäin pieni teko tasapainosi hyväksi! Kalenteri alkaa tammikuun ensimmäisestä päivästä ja kannustaa sinua koko tammikuun ajan. Voit osallistua myös arvontaan, jonka ohjeet löydät kalenterista ja Eläkeliiton sivuilta (linkki alla).

Kampanja käynnistyy 2.1.2023. Kampanjan takana ovat Eläkeliitto, Luustoliitto ja Svenska Pensionärsförbundet.

Tervetuloa mukaan!

Tutustu kampanjaan lisää.