Liittokokouslogo_2024

Sydämelliset kiitokset!

Elinvoimaa maidosta ja luonnosta - Liittokokous ja kesäjuhla pidettiin 12.–13.6.2024 Sotkamossa Vuokatin upeissa maisemissa. Paikalla oli reilu 1000 Eläkeliiton jäsentä.

LÄMPIMÄT KIITOKSET kaikille osallistuneille, talkoolaisille, yhteistyökumppaneille, pääjuhlan esiintyjille ja muille tapahtuman järjestelyihin myötävaikuttaneille. Pahoittelemme kokous- ja juhlatilan kylmyyttä Vuokatti Areenalla.

Kiitoksemme yhteistyökumppaneillemme ja ilmoittajille: Vuokatti Areena, Vuokatti Sport, Sotkamon kunta, Arla, Eläkeliitto, Maaseudun sivistysliitto, LähiTapiola, Osuuskauppa Maakunta, Viking Line, Lehmiranta, Eläkeliiton Etelä-Savon ja Karjalan piirit, Kainuun liitto, Kainuun Op, Kajaanin kaupunki,  Pohjolan Matka, Maaseudun tulevaisuus, Kiuruvesi-lehti, Ponsse, Iisalmi ja tienoot, Matin ja Liisan asema, Runni Spa, Kainuun Metsänhoitoyhdistys, Hotelli Kalevala, Vaalan juustola, Sukevan Kivi, Hyvinvointi Sampo,  Ylä-Savon piirin kunnat: Iisalmen kaupunki, Kiuruveden kaupunki, Lapinlahti, Rautavaara, Sonkajärvi ja Vieremä. Kainuun kunnat: Hyrynsalmi, Kajaanin kaupunki, Kuhmon kaupunki, Paltamo, Puolanka, Ristijärvi, Sotkamo, Suomusalmi ja Vaala.

Eira Seppänen                                          Erkki Tuovinen

Kainuun piirin puheenjohtaja                  Ylä-Savon piirin puheenjohtaja