Tervetuloa Eläkeliiton Suureen Eläkekeskusteluun pe 29.9.!

Tervetuloa Eläkeliiton järjestämään Suureen Eläkekeskusteluun kuulemaan eläkeläisten toimeentulosta sekä eläkejärjestelmän ajankohtaisista ja tulevista kysymyksistä. Hallitusohjelmaan on kirjattu eläkejärjestelmän uudistaminen.

Suuri Eläkekeskustelu järjestetään Helsingissä, Kansallismuseon tiloissa pe 29.9. klo 13–15. Tilaisuuteen on rajoitettu osallistujamäärä ja sitä voi seurata myös suorana stream-lähetyksenä.

Paikalle on kutsuttu nykyisiä ja tulevia eläkeläisiä. Olemme varanneet aikaa myös yleisön kysymyksille ja keskustelulle.

Ilmoittautumiset 22.9 mennessä alla olevan linkin kautta. Tilaisuuden osallistujamäärä Kansallismuseossa on rajoitettu. Ilmoittauduthan pian, jos haluat osallistua paikan päällä.

Ilmoittaudu tästä

Tilaisuus striimataan ja sitä voi seurata etänä sekä suorana että tilaisuuden jälkeen. Suora linkki striimiin on nähtävänä Eläkeliiton verkkosivuilla 29.9 ennen tilaisuutta.
Ennen tilaisuutta klo 12.30 alkaen paikan päällä osallistuville on tarjolla kahvit.

Paikka:
Kansallismuseo, Mannerheimintie 34, Helsinki. Tila: Ateljee 2 krs