Post-it-lappu ja lamppu ilmoitustaululla

Vastaa Eläkeliiton kyselyyn: Miten kohonneet hinnat vaikuttavat toimeentuloosi?

Hinnat ovat nousseet voimakkaasti - miten arvelet selviytyväsi tulevasta talvesta?

Miten oma talous pysyy hallinnassa askarruttaa tällä hetkellä monia. Sähkön hinta on moninkertaistunut. Samalla rahan arvo on heikentynyt inflaation vuoksi. Siitä on seurannut poikkeuksellisen ripeä elinkustannusten hintojen nousu.

Eläkeliitto haluaa selvittää eläkkeellä olevien tilannetta. Vastaa Eläkeliiton pikakyselyyn ja kerro, miten kohonneet hinnat vaikuttavat sinun toimeentuloosi. Miten arvelet selviytyväsi tulevasta talvesta?

Käytämme kyselyn tuloksia vaikuttamiseen eläkkeellä olevien henkilöiden toimeentulon turvaamiseksi.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10 minuuttia. Vastauksesi käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Kyselyssä ei kysytä nimiä eikä henkilötietoja.

Vastaa kyselyyn

Pikakysely on avoinna 27.9.2022 asti.

Kiitos jo etukäteen, että autat meitä eläkkeellä olevien ihmisten oikeuksien edistämisessä. Eläkeliitto arvostaa antamaasi palautetta suuresti!

Ystävällisin terveisin,

Eläkeliitto ry