UFF_blogikuva_1

Vastaa Globaalia ja Lokaalia – Agenda 2030 tutuksi ikäihmisille -loppukyselyyn!

Arvoisa Eläkeliiton jäsen,

Tervetuloa vastaamaan Eläkeliiton ja UFF:n laatimaan kyselytutkimukseen, joka on osa vuosina 2021–2022 toteutettua yhteistyöhanketta. Hankkeen nimi oli Globaalia ja Lokaalia – Agenda 2030 tutuksi ikäihmisille, ja sen tavoitteena oli lisätä kestävään kehitykseen liittyvää tietoisuutta Eläkeliiton jäsenistön keskuudessa. Löydät linkin kyselyyn tämän viestin lopusta.

Tällä kyselytutkimuksella kartoitetaan jäsenistön näkemyksiä hankkeeseen ja kestävään kehitykseen liittyen. Teimme hankkeen alussa vuonna 2021 samansuuntaisen kyselyn, ja nyt kartoitamme minkälaisia tuloksia ja vastauksia saamme hankkeen päättyessä.

Kyselytutkimus koostuu kolmesta osiosta. Ensin pyydämme taustatietoja (Huom! kaikki vastaukset ovat luottamuksellisia), sen jälkeen vastauksianne kestävään kehitykseen liittyviin yleisiin kysymyksiin. Lopuksi kysymme mahdollisia kommentteja päättyvään hankkeeseen liittyen sekä suosituksia tulevaisuudelle - Eläkeliiton paikallisyhdistysten ja jäsenistön näkökulmista.

Vastaaminen on siis luottamuksellista ja vie aikaa noin 15 minuuttia. Kaikkien vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan kolme onnekasta, jotka voittavat palkintona 1 kg Reilun kaupan kahvia. Oikeat vastaukset kerrotaan kyselyn lopussa. Pyydämme vastauksia 29.12.2022 mennessä.

Lisätietoja hankkeesta ja tästä kyselystä saa tarvittaessa toiminnanjohtaja Anssi Kempiltä (anssi.kemppi(ät)elakeliitto.fi) tai UFF:n hankevastaava Erkki Kumpulalta (erkki.kumpula(ät)uff.fi).

Lämmin kiitos kaikille vastaajille ja rauhaisaa joulua!

Anssi Kemppi

Toiminnanjohtaja