Kuntosaliohjauksen teemakurssi

Kiinnostaako vertaisliikunnanohjaajana toimiminen kuntosalilla? Haluatko oppia lisää lihasvoiman merkityksestä toimintakyvylle?
11.8.13.8.2020
Ilmoittaudu 27.7.2020 mennessä.
Norrvalla, Vöyri
Hae

Perehdymme käytännönläheisesti kuntosaliharjoitteluun, käymme läpi valmiita kokonaisuuksia kuntosaliohjaamisen toteuttamiseen, ja opimme, mikä merkitys lihasvoimaharjoittelulla on luustoterveyden kannalta.

Koulutus on avoin kaikille Murtumatta Mukana - Lujuutta Liikkumalla® -peruskurssien käyneille liikunnan vertaisohjaajille ja vapaaehtoistoimintaa tekeville. Mahdollisille vapaille paikoille otetaan vertaisliikunnanohjaamista aloittelevia henkilöitä. Kaikille hakulomakkeen täyttäneille ilmoitetaan valinnoista sähköpostitse hakuajan päättymisen jälkeen. Hakuaika kurssille päättyy maanantaina 27.7.2020. Kurssille mahtuu 20 osallistujaa.

Kurssi on maksuton ja siihen sisältyy kurssiohjelma sekä majoitus täyshoidolla kahden hengen huoneissa. Yhden hengen huoneessa majoittumisen lisämaksu (25€/yö) on omakustanteinen.

Hae mukaan teemakurssille!

Outi Kokko-Ropponen