Syksyn luonto- ja retkiloma 3.-6.9.

3 VRK
3.9.6.9.2024
Lehmirannan lomakeskus

Miten koet luonnon? Lähde selvittämään sitä kolmen päivän luonto- ja retkilomalle Lehmirantaan. Rauhallisessa metsämaisemassa järven rannalla vietetty loma tarjoaa täydellisen hengähdystauon sekä tuo uutta virtaa arjen keskelle. Lomakeskuksen läheisyydestä löytyy kaksi upeaa luonnonsuojelualuetta kuntopolkuineen sekä metsät antimineen.

3 vrk loma sisältää majoittumisen 2hh huoneessa puolihoidolla*

3 vrk lomaan osallistuvilla on etukäteistilauksesta mahdollisuus ilmaiseen kuljetukseen Salon keskustan rautatie- tai linja-autoasemilta / -asemille tulo- ja lähtöpäivinä.

Meille voi tulla vaikka vain yhdeksi päiväksi omalla kuljetuksella!

Loma-ohjelma

Tiistaina majoittuminen, tiloihin, ympäristöön ja toisiimme tutustuminen.

Keskiviikkona ohjattua liikuntaa ulkona ja sisällä mm. tutustuminen Eeron polkuun ja mahdollisuus omatoimisesti lähteä pidemmälle Varikattilan kierrokselle. Luento metsän hyvinvointivaikutuksista.

Torstaina mahdollisuus marjastukseen tai sienestämiseen, ja nojatuolimatka Mathildedalin ja Teijon ruukkikyliin ja kansallispuistoon. Iltapäivällä Tapani Kiminkisen hyvinvointiluento, joka sisältää myös Ulla Kiminkisen Asahi-voimistelutuokion.

Lomaohjaaja: Tuija Mannelin

Hinnat

3 vrk hinnat 2hh puolihoidolla: Eläkeliiton jäsen 294€, Norm. hinta 345€

1 vrk hinta 2hh puolihoidolla : Eläkeliiton jäsen 98€, Norm. hinta 115€

*puolihoito sisältää majoituksen, aamiaisen, ruokailun maittavasta noutopöydästä, kylpylän ja kuntosalin rajattoman käytön sekä ohjatun ohjelmatarjonnan.

Yhden hengen huoneen lisämaksu 32 € /vrk. Muistathan, että voit myös saapua vaikka vain päiväksi.

Puolihoitovuorokausi Eläkeliiton jäsenille hinta 98 €/hlö/2hh.

Norm. hinta 115 €/hlö/2hh.

Varaukset ja tiedustelut:

Vastaanotto ja myyntipalvelu