Nainen ja mies ohjaavat musiikkiliikuntaa

TunneMusiikki-jatkokurssi

Tule hakemaan lisää työkaluja ja virtaa musiikkisisältöiseen vapaaehtoistoimintaan!
5.9.8.9.2023
Ilmoittaudu 30.7.2023 mennessä.
Lehmiranta, Salo
Hae

Tule hakemaan lisää ideoita ja virtaa musiikkisisältöiseen vapaaehtoistoimintaan! Kurssilla päästään kokeilemaan muun muassa musiikkimaalausta, osallistumaan improvisaatioon perustuvaan lauluntekotyöpajaan ja saadaan lisää toiminnallisia vinkkejä sekä lisätietoa muistisairauksista ja muistisairaiden kohtaamisesta ryhmätoiminnassa.

TunneMusiikin jatkokurssi on suunnattu ensisijaisesti yli 50-vuotiaille TunneMusiikin peruskurssin käynneille, jo toiminnan aloittaneille vapaaehtoisille virkistykseksi ja jatkamisen tueksi. Näkö- tai kuulorajoite ei estä koulutukseen osallistumista eikä erityistä musiikillista osaamista tarvita.

Kurssi on maksuton. Kurssi sisältää kurssiohjelman, puolihoidon ja majoituksen kahden hengen huoneessa. Matkat kurssipaikalle ovat omakustanteiset.

Kurssille valitaan 20 osallistujaa hakemusten perusteella. Kaikille hakijoille ilmoitetaan kurssivalinnoista neljä viikkoa ennen kurssin alkamista. Hakuaika 1.5. – 30.7.2023.

Heidi Oilimo