tasapaino, kivikasa

Kenelle:
Eläkeliiton vapaaehtoisille

Sisältö:

Ryhmämuotoisen työnohjauksen idea on, että osallistuja saa turvallisessa ja ymmärtäväisessä ympäristössä pohtia omaa jaksamistaan ja jakaa omia vapaaehtoistoimintaan liittyviä ajatuksiaan ja kokemuksiaan. Osallistuja saa etukäteen muutamia kysymyksiä, joita ryhmätyönohjauksen aikana pohditaan yhdessä muiden vapaaehtoistoiminnan vastaavien kanssa. Osa-alueita ovat mm. voimavarojen jakaantuminen arjessa, itsetuntemus sekä stressistä ja vaikeiden tunteiden kuormituksesta palautuminen. Ryhmämuotoinen työnohjaus on osallistava, eli ei vain etänä kuunneltava luento.

Työnohjaaja:

Päivi Niemi

Ilmoittautuminen:

Tapaamiseen on ennakkoilmoittautuminen. Linkki ilmoittautumislomakkeeseen tässä. Lähetämme viikkoa ennen tilaisuutta kaikille ilmoittautuneille sähköpostiin tilaisuuden Teams-linkin ja työnohjaukseen liittyvän ennakkotehtävän.

Lisätietoja:

Vapaaehtoistoiminnan ja sopeutumista tukevan toiminnan suunnittelija Katja Harinen katja.harinen@elakeliitto.fi tai 040 7257 340

Katja Harinen

Suunnittelija, vapaaehtoistoiminta ja sopeutumista tukeva toiminta
katja.harinen@elakeliitto.fi