Boccia pallot

Ilmoittaudu 10.2.2022 mennessä.
Lehmiranta
Ilmoittaudu

Boccia on peli, jota voi pelata kaksinpelinä, pari- tai joukkuepelinä. Se on laji, joka vaatii tarkkuutta ja keskittymiskykyä, lisäksi se kehittää koordinaatiota ja tasapainoa. Aivotkin saavat tehtävää, kun pelitilanteessa pohditaan heittoa ja vastustajan pelistrategiaa. Boccian ideana on heittää sinisiä ja punaisia 275 grammaa painavia nahkapalloja mahdollisimman lähelle valkoista maalipalloa. Eniten pisteitä kerännyt joukkue voittaa.

Leirin aloitus tiistaina 15.2.2022 klo 13:00 ja päätös perjantaina 18.2.2022 klo 13:00.

Koulutuspaikka:
Lehmirannan lomakeskus, Lehmirannantie 12, 25170 Salo

Kenelle:
Leiri soveltuu hyvin niin aloitteleville kuin jo pidempään lajia harrastaneille pelaajille.

Osallistujat:
Leiri on Eläkeliiton yhdistysten jäsenille suunnattu tapahtuma. Ensisijaisesti leirille otetaan maksimissa 4 osallistujaa / yhdistys.

Sisältö:
Boccia-leirillä harjoitellaan heittotekniikkaa ja pelitaktiikkaa, tutustutaan pelitapoihin ja harjoitellaan pelikentän rakentamista. Lisäksi kurssin aikana opitaan pelin säännöt, harjoitellaan tuloslaskentaohjelman käyttöä ja suoritetaan tuomari- ja toimitsijakoulutus. Lopuksi pelataan Boccian Talviturnaus, jossa kisataan Eeron Tuoppi kiertopalkinnosta.

Hinta:
Boccia-leirin hinta on 240 € ja se sisältää majoituksen (2hh), puolihoidon, ohjauksen, tuomarikoulutuksen ja osallistumisen talviturnaukseen. Yhden hengen huoneesta on erillinen maksu 25€/yö.

Muutokset ovat mahdollisia ja osallistujamäärää voidaan joutua vähentämään. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Outi Kokko-Ropponen

Liikuntasuunnittelija