Boccialeiri Lehmiranta

Lehmiranta
Ilmoittaudu

HUOM!
Leirille mahtuu vielä mukaan. Ota yhteyttä  outi.kokko-ropponen@elakeliitto.fi 040-7257 024.

Leiriviikko on suunnattu kaikille boccian pelaamisesta kiinnostuneille, oli kokemusta lajista sitten paljon tai ei lainkaan. Leirillä harjoitellaan heittotekniikkaa ja pelitaktiikkaa. Opitaan ja oivalletaan pelistä jotain uutta.

Viikon aikana tutustutaan pelin sääntöihin ja pätevöidytään tuomariksi. Leirin päätteeksi toteutetaan Talviturnaus, jossa kisataan Eeron Tuoppi kiertopalkinnosta. Turnauksessa pääsee mittaamaan taitoja niin tuomarina kuin kilpailijana, ja kokemaan aitoa kilpailun jännitystä ystävällisessä ilmapiirissä.  Leiri hintaan sisältyy majoitus kahden hengen huoneessa puolihoidolla. Viikko tarjoaa myös mahdollisuuden rentoutua leirin ohjelman lomassa – siitä pitävät huolen kaunis talvinen ympäristö, viihtyisä kylpylä ja Lehmirannan muu ohjelma.

Hinta: 276€/jäsen (sisältää majoituksen, puolihoidon, leiriohjelman, tuomarikoulutuksen ja kylpylän käytön) Yhden hengen huoneen lisämaksu on 32€/yö.

Paikka: Lehmirannan lomakeskus

Aika: 13.-16.2.2024