Frisbeegolfin kori

16.6.2023 11:0018:00
Ilmoittaudu 6.6.2023 mennessä.
Ähtäri

Frisbeegolfin Eläkeliiton mestaruuskilpailut järjestetään Ähtärissä perjantaina 16.6.2023 klo 11 alkaen Honkiniemen frisbeegolfradalla.
Kilpailussa heitetään väylät 1–8 ja 13–18 (yht. 14 väylää), kaksi kierrosta.

Osoite: Honkiniementie 150, 63700 Ähtäri.

Sarjat: Naiset sekä miehet alle 70 v. (s. 1954 tai sen jälkeen) ja yli 70 v. (s. 1953 tai sitä aikaisemmin). Palkintojen jako suoritetaan kisakeskuksessa heti kilpailujen päätyttyä. Samalla nautitaan lähtökahvit.

Osallistumismaksu: 35 euroa, joka sisältää kilpailumaksun, keittolounaan ja lähtökahvit. Maksu suoritetaan Eläkeliiton Ähtärin yhdistyksen tilille FI62 4108 0010 4218 19 kesäkuun 6. päivään mennessä. Maksu pitää olla järjestäjän tilillä viimeistään 8.6.2023.

Ilmoittautuminen: Metrix-järjestelmän kautta netissä. Metrix aukeaa 1.5. ja on avoinna 6.6. saakka. Ilmoittautua voi myös sähköpostitse jussi.anttila99@gmail.com. Ilmoita pelaajan nimi, sarja (tai syntymävuosi), yhdistys ja mahdolliset ruoka-aineallergiat. Metrixissä nämä tiedot voi laittaa ”Lähetä viesti kilpailun ylläpitäjälle”-kohtaan. Radalle mahtuu 45 pelaajaa.

Harjoitusmahdollisuus: 15.6. koko päivän.

Aikataulu: Kilpailukanslia avautuu klo 9.30. Osallistumisen varmistaminen tehtävä ennen pelaajakokousta. Pelaajakokous klo 10.30. Ensimmäinen kierros alkaa klo 11.00. Lounas klo 12.30. Toinen kierros klo 14.00. Palkintojen jako ja päätöskahvi n. klo 15.30.

Kilpailun järjestäjä pidättää oikeuden mahdollisiin aikataulumuutoksiin.

Jokainen kilpailija vastaa itse mahdollisesti sattuvasta tapaturmastaan. Oma vakuutus.

Säännöt: Kilpailussa noudatetaan Suomen Frisbeegolfliiton sääntöjä: frisbeegolfliitto.fi/aloittelijat/saannot lyhyesti. Säännöt löytyvät myös Eläkeliiton verkkosivuilta.

Lisätietoja: Jussi Anttila, p. 0400 292 591.

Järjestäjä: Eläkeliiton Ähtärin yhdistys ry.

Majoitus: Honkiniemen leirikeskuksesta löytyy laadukkaita majoitustiloja, p. 06 418 4450, klo 9–15. Ähtäristä löytyy runsaasti eritasoisia majoitusvaihtoehtoja: www.visitahtari.fi, p. 040 500 3933.

Tervetuloa Ähtäriin!

Eläkeliiton Ähtärin yhdistys ry