Kuva perustunteista kolmiulotteisissa emojipalloissa

Käyttäjäkokemuksia

Aikuiset ovat moninainen kohderyhmä erilaisine käyttäjäkokemuksineen ja -taitoineen. Muun muassa oma elämänhistoria ja suhtautuminen digitalisaatioon vaikuttavat paljon siihen, miten kukin maailman sähköistymiskehityksen kokee. Julkaisemme mielellämme kaikenlaisia kokemuksia sähköisestä maailmasta, koska me ihmiset voimme oppia ja saada oivalluksia paitsi omista myös muiden kokemuksista.

90-vuotias Pentti Kortelainen rohkaisee: Pelotta mukaan tietotekniikan maailmaan

”Kun te valitatte aina, että ei ole mitään tekemistä, niin tässä olisi sellainen helppo juttu: pikkuhiljaa opiskella tietokonetta!” Rovaniemeläinen Pentti Kortelainen (90 v.) rohkaisee ikääntyv

Kaikkeen tarvitaan toimivaa yhteyttä!

Mihinpä se porsas muualle kuin omalle ruuhellensa… Vaimoni käytti tätä mustankipeyttä ilmentävää ilmaisua viitaten innokkaan harrastajan buumiin silloin, kun luovan ilmaisu vei mi

Leo Immonen pakinoi: Honor 10 - ei rakkautta ensisilmäyksellä, mutta nyt jo vähän

Minulla oli kolme vuotta sitten hankittu älypuhelin. Nyt vaihdoin tekoälypuhelimeen. Olen kuullut, että tekoälypuhelin koneoppii tätä digimaailmaa.

Seniorin vinkki talolaajakaistasta

Talolaajakaista on kerrostalossa asuvalle taloudellisesti kannattavin vaihtoehto

Seniorin vinkki taloyhtiön sähköiseen viestintään

Olen omalle taloyhtiölle ehdottanut, että siirtyisimme digiaikaan ilmoitustaulujen ja rappujen opasteiden osalta. Esimerkiksi Kodinportti tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja.

Tietotekniikka on tehty avuksi ja hyödyksi

Olen Riitta 61 v. Teen tällä hetkellä konsulentin töitä muutamia päiviä kuukaudessa. Pitkälti yli 30 -vuotta olen ollut kaupan alalla töissä.